رییس دانشگاه غیر انتفاعی موسسات غیردولتی گفت: پردیس‌های بین الملل هزینه گزافی از دانشجویان دریافت می‌کنند.

استفاده از اعتبار دانشگاه‌های مطرح به کام پردیس‌های بین الملل/ شهریه‌هایی که سر و سامانی ندارند
علی آهون‌منش رییس دانشگاه غیرانتفاعی موسسات غیردولتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شهریه‌های بالای پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه‌های برتر کشور اظهار کرد: شهریه پردیس‌های بین‌الملل دانشگاه‌های برتر کشور که وابسته به آن‌ها بوده با نظر و تأیید وزارت علوم و هیأت امنای هر دانشگاه تعیین می‌گردد و هیچکدام از این دانشکده‌ها سرخود هزینه‌ای از دانشجویان دریافت نمی‌کنند.
 
وی بیان کرد: دانشجویان برای تحصیل در پردیس‌های بین الملل برای اخذ مدرک دانشگاه سطح یک کشور هزینه‌های گزافی را متحمل می‌شوند.
 
آهون‌منش عنوان کرد: در هنگام تابستان که خوابگاه‌های مؤسسات غیردولتی تعطیل است دانشگاه‌هایی که دارای خوابگاه هستند با صرف هزینه‌ای نسبت به ترمیم و تعمیر خوابگاه‌های خود می‌پردازند و مؤسساتی که خوابگاه‌شان به وسیله بخش خصوصی تأمین می‌شود قسمتی از هزینه‌های خود را از محل اجاره دانشجویان صرف نوسازی وسایل و بازسازی خوابگاه می‌کنند.
 
وی یادآور شد: هزینه دریافتی از دانشجویان بنابر نظر هیأت امنای هر مؤسسه غیردولتی متفاوت بوده، اما بطور کلی در شروع هر سال شهریه دانشجویان بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار