نظمی گفت: شفق با در دست داشتن نامه مدیر عامل کارخانه، ادعای مالکیت بر تراکتورسازی می کند.

نظمی: شفق با ارائه یک نامه ادعای مالکیت تراکتورسازی را داردجمشید نظمی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: شفق 5،4 سال قبل نامه ای از مدیر عامل کارخانه تراکتورسازی دربافت کرد و طبق محتوای آن نامه ادعای مالکیت بر تراکتورسازی دارد. به هر حال وی باید برای ادعای خود مدرک ارائه بدهد و گرنه با یک برگه نمی تواند مدعی مالکیت بر باشگاه تراکتورسازی باشد. 

وی در ادامه عنوان کرد: زمانی که مدیر عامل تراکتورسازی بودم شفق ادعای مالکیت بر این باشگاه را کرد اما به وی گفتم که باید این مدارک خود را به هیئت مدیره کارخانه ارائه کند و به من ارتباطی ندارد. 

نظمی درباره اینکه ادعای مالکیت شفق بر تراکتورسازی را قانونی دانسته است، بیان کرد: من هیچ وقت چنین اظهار نظری نکردم و فقط بیان کردم که شفق برای اثبات ادعای خود باید مدرک ارائه بدهد و از مسیر قانونی پیش برود. 

مدیر کل وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه فدارسیون فوتبال مالکیت شفق را قانونی دانسته تصریح کرد: معاونت حقوقی فدارسیون فوتبال طی نامه ای به باشگاه تراکتورسازی خواستار ارائه مدارک در مورد مالکیت این باشگاه شده است و آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی قرار است مدارک لازم را به فدراسیون بدهد تا تکلیف این موضوع مشخص شود. 

وی درباره مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: بنیاد تعاون بسیج مالک باشگاه تراکتورسازی است اما برخی از افراد به اشتباه اعلام می کنند که سپاه پاسداران مالک این باشگاه است. 

مدیر کل وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: تکلیف مالکیت باشگاه تراکتورسازی باید هر چه سریعتر مشخص شود تا این تیم برای فعالیت در فصل آینده مشکلی نداشته باشد. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار