عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: آجرلو عملکرد مثبتی در مدیریت تراکتورسازی داشته است و اعضا بر ادامه حضورش در این سمت اتفاق نظر دارند.

باران چشمه: اعضای هیئت مدیره بر مدیر عاملی آجرلو اتفاق نظر دارندمهرعلی باران چشمه در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار کرد:  با نظر فرمانده محترم سپاه پاسداران به عضویت در هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی درآمدم و هدفی جز خدمت به این باشگاه پرهوادار و بزرگ ندارم.

وی درمورد احتمال تغییر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: آجرلو عملکرد مثبتی در مدیریت باشگاه تراکتورسازی داشته و اعضای هیئت مدیره روی ادامه حضور وی در این سمت، اتفاق نظر دارند. البته بیشتر افرادی که در گذشته مدیریت باشگاه را برعهده داشتند، دنبال تغییر مدیرعامل هستند. البته ما کاری به این موضوع نداریم و همچنان از آجرلو حمایت می کنیم.

باران چشمه درباره سرمربی گری یحیی گل محمدی در تراکتورسازی گفت: گل محمدی در تیم های قبلی اش کارنامه خوبی داشته و امیدوارم این عملکرد موفق را در تراکتورسازی هم تداوم دهد. تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی موافق حضور این مربی بودند.

عضو هیئت مدیره تراکتورسازی درمورد ادعای ناصر شفق نسبت به مالکیت باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: هرکس می تواند هر ادعایی را مطرح کند اما قانون تکلیف مالکیت باشگاه تراکتورسازی را مشخص می کند. تا آنجایی که می دانیم مالکیت باشگاه تراکتورسازی در اختیار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار