رویکرد «دستم را بگیر» نجات یک انسان از شرایط بد و طاقت فرسای زندگی‌ است.

مستندی برای شبکه افق می‌سازم/ نجات یک انسان در برنامه تلویزیونی
سعید ابوطالب تهیه‌کننده و کارگردان در خصوص جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هم اکنون در حال تولید برنامه ای با عنوان «دستم را بگیر» برای شبکه افق هستیم که امیدواریم مهر به پخش برسد.
 
وی افزود: در این برنامه چهار گروه سه نفره که همگی جوان و با تحصیلات عالی هستند، حضور دارند. این گروه یک پیشنهاد کار خیرانه ای را می دهند و برای به ثمر نشاندن آن سه هفته تا یک ماه وقت دارند.
 
وی ادامه داد: در این کار خیرخواهانه یک نفر را از شرایط بد و طاقت فرسا به زندگی بر می گردانند و برنامه ما به این نحو است که سعی شده در مناطق مختلفی از کشورمان اتفاق بیفتد.
 
این تهیه کننده عنوان کرد: در ماه‌های گذشته با ده ها گروه صحبت کردیم و فعلا با چهار گروه به توافق رسیدیم. افراد این گروه‌ها دارای تحصیلات مختلفی هستند و بدون کمک از دستگاه‌های دولتی و کاملا مستقل پیش می روند.
 
ابوطالب خاطرنشان کرد: تهیه کنندگی و کارگردانی «دستم را بگیر» بر عهده خودم است و یک گروه پژوهش متشکل از محمود کریمی، محسن حسینی، علیرضا تهرانی و یاسر سنایی پشت کار هستند.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار