رهبر انصارالله یمن موضع ملت یمن برای مقابله با متجاوزان را واضح دانست و بر حفظ همبستگی جبهه داخلی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه المسیره، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن یکشنبه شب طی سخنانی گفت: موضع ما در قبال تجاوز واضح و روشن است و کسی نمی تواند در این باره تردید نماید.
 
موضع ما واضح است، اگر موضع ما برای مقابله با این تجاوز واضح نبود پس چه کسی با این تجاوز مقابله می کند. ما در طلیعه مردم و جزو فرزندان این مردم هستیم و برای مقابله با این تجاوز تلاش می کنیم.

وی افزود: در عین حال ممانعتی با گفتگو پیرامون هر یک از موضوعات برای سامان دادن به اوضاع یا مشکلات داخلی نداریم و آماده هستیم.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: نیروهای متجاوز بعد از آنکه دریافتند تحقق اهدافشان دشوار است به دسیسه در امور داخلی یمن روی آوردند.

وی با بیان اینکه تاریخ از همه درباره موضعشان در قبال تجاوز خواهد پرسید، افزود: برخی موضع گیری نکردند و در عین حال موضع گیری صریح در تایید تجاوز را موجب تنگنا دانستند اما متجاوزان را تایید می کنند و از آنها به طرق مختلف حمایت می کنند.
 
می توانیم بگوییم که آنها جبهه موازی جبهه متجاوزان هستند و تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نیروهایی که در مقابل تجاوز ایستادگی می کنند بکار گرفته اند.

عبدالملک الحوثی همچنین تاکید کرد: مهمترین عامل در شکست نیروهای متجاوز همبستگی جبهه داخلی با مولفه های اصلی آن از جمله کنگره مردمی و انصارالله است.

وی همچنین با بیان اینکه رژیم سعودی برای اجرای طرح تجاوز وارد یمن شده است، افزود: اسرائیل از منافع مشترکی سخن گفت که رژیم سعودی در یمن آن را اجرا می کند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار