مسئولان تیم ملی فوتبال افغانستان اعلام کردند که پس از تمرین این تیم در دبی امروز با آمادگی کامل و روحیه بالا به مصاف تیم فوتبال مالدیو می‌رود.

کمک مربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان: آمادگی تیم ملی فوتبال افغانستان در مصاف با مالدیو/بازیکنان روحیه بالا دارندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال افغانستان پس از سپری کردن تمرینات خود در دبی امروز به مصاف مالدیو می‌رود.

انوش دستگیر کمک مربی تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان از یک هفته پیش بدین سو در تمرین برای این مسابقه هستند و آخرین تمرین‎ آماده سازی را نیز در دبی سپری کرده‌اند.

 دستگیر در این باره گفت: «خوبی این دور از مسابقات این است که  آسیب دیده نداریم؛ تنها «حسن امین» بود که در تمرین أخیر نگذاشتیم تمرین کند، اکنون بهتر است و انشاالله که بتوانیم در برابر مالدیو و کامبوج پیروز شویم.

در همین حال کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان نیز گفت که برای رویارویی با مالدیو آماد‎گی کامل دارند.

«فیصل شایسته»، کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان بیان داشت: تمرینات خوب بود، در 2 تمرین ابتدایی کمی مشکل داشتیم؛ چون هوا بسیار گرم است. اما اکنون عادت کردیم و خوبی این است که هوای کامبوج هم، مثل دبی گرم است و ما با این گونه هوا اکنون عادت کرده‌ایم.

«اویس عزیزی»، «حمید الله وکیلی»، «کاوش حیدری»، «حسن امین»، «میلاد انتظار»، «حسین علی زاده»، «کنشکا طاهر»، «مجیب جمالی»، «بنیامین نجم»، «شریف محمد»،«فیصل شایسته»، «نورالله امیری»،«فردین حکیمی»، «امرالدین شریفی»، «فرشاد نور»، «امید پوپلزی»، «اباسین علی خیل»، «زبیر امیری»، «خیبرامانی»، «مصطفی زازی»، «مصطفی آزادزوی»، «قیس شایسته»، «بلال آرزو» و  «نور زدران» از بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم ملی برای بازی در برابر مالدیو قرار دارند.

از سویی دیگر،  «کاوش حیدری»، دروازه بان تیم ملی فوتبال افغانستان در گفتگو با طلوع نیوز گفت که بازیکنان روحیه بالا دارند و در این بازی پیروز خواهند شد.

وی افزود: تمرینات بسیار عالی است و ما آخرین تمرینات خود را سپری کردیم، بچه‎ها از لحاظ روحی و بدنی، کاملاً آماده بازی با مالدیو و پس از آن با کامبوج هستند. امید که بتوانیم در این بازی‎ها پیروز شویم.

/انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار