مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: نه تنها لوسیانو پریرا بلکه هیچ بازیکن خارجی دیگری در فهرست خرید سایپا قرار ندارد.

علی دایی دور خارجی ها را خط کشیدرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه آیا لوسیانو پریرا در فهرست نفرات مدنظر علی دایی قرار دارد یا خیر، اظهار داشت: از آنجاییکه پریرا در فهرست خرید سایپا نیست، هیچ مذاکره ای با این بازیکن نداشتیم. نمی دانم این خبر از کجا آمده اما علی دایی تاکنون برنامه ای برای جذب بازیکنان خارجی نداشته است. باشگاه سایپا با چهار بازیکن به توافق رسمی رسیده و در روزهای ابتدایی تمرینات، با سایر بازیکنان مدنظر کادرفنی هم به توافق می رسیم.
 
وی درمورد اینکه آیا قرار است محمدرضا اخباری و حامد لک به عنوان 2 دروازه بان ملی پوش فصل آینده در سایپا حضور داشته باشند یا خیر، تصریح کرد: دایی برای استفاده از اخباری و لک برنامه دارد و به همین دلیل با جدایی هرکدام از این 2 دروازه بان مخالف است.
 
درویش درباره زمان بازگشت علی دایی از سفر آمریکا گفت: دایی صبح فردا از سفر بازمی گردد. برهمین اساس نخستین تمرین آماده سازی سایپا پیش از شروع لیگ هفدهم، به احتمال فراوان از ساعت 18 فردا(سه شنبه) در زمین اختصاصی تیم ما برگزار می شود. در غیر این صورت از 17 خرداد تمریناتمان را آغاز می کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد اینکه آیا این تیم اردوی آماده سازی خارجی هم پیش رو دارد یا خیر، بیان کرد: اردوی خارجی در دستور کار دایی نیست اما تا پیش از شروع لیگ برتر 2 اردو در اردبیل و رامسر برگزار می کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار