معاون پارلمانی رئیس جمهور با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن حملات تروریستی امروز در خانه ملت و حرم مطهر حضرت امام (ره) تاکید کرد: تروریست های کوردل و حامیان شان در مقابل وحدت و یکپارچگی ملت ایران محکوم به شکست هستند.

تروریست های کوردل و حامیان شان در مقابل ملت ایران محکوم به شکستند
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حسینعلی امیری چهارشنبه شب با عرض تسلیت به خانواده های شهدای روزه دار تهران و آرزوی سلامتی برای مجروحان، افزود: حمله کور و بزدلانه به خانه ملت و مرکز مردمسالاری دینی و همچنین به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار این نظام مردمی، نشان داد که دشمنان این مرز و بوم از چه چیز این انقلاب و نظام عصبانی هستند.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 امروز دست دشمنان قسم خورده ملت مسلمان ایران یک بار دیگر از آستین تروریست های وابسته و کوردل بیرون آمد و جمعی از مردم روزه دار و برادران و خواهران بی گناه ما را به خاک و خون کشید. این حادثه نفرت انگیز در حالی روی داد که ملت ایران اخیرا اتحاد و یکپارچگی و حضور خود در صحنه دفاع از نظام و کشور را در انتخاباتی باشکوه به نمایش گذاشت.
بدون تردید دشمنان جمهوری اسلامی از حضور اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف عصبانی اند و طی چهار دهه گذشته بارها تلاش کرده اند از ملت ایران انتقام بگیرند و توسل به شیوه های کثیف و بزدلانه ای نظیر تروریسم و آدمکشی از جمله آنها بوده است ولی ملت مقاوم ایران ثابت کرده است که نه تنها مرعوب اینگونه جنایات نمی شود بلکه در ادامه راه خود بویژه در مبارزه با تروریسم مصمم تر می شود.
 
حمله کور و بزدلانه به خانه ملت و مرکز مردمسالاری دینی و همچنین به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار این نظام مردمی، نشان داد که دشمنان این مرز و بوم از چه چیز این انقلاب و نظام عصبانی هستند. تروریست های کوردل و حامیان شان باید بدانند همچون گذشته در مقابل وحدت و یکپارچگی ملت ایران محکوم به شکستند و ایران اسلامی تحت هدایت های مقام معظم رهبری و با فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی همه موانع پیشرفت و موفقیت را از پیش رو بر می دارد و مصمم تر از قبل به راه خود ادامه می دهد.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای روزه دار و بی گناه حملات تروریستی اخیر و آرزوی سلامتی و بهبودی عاجل برای مجروحان و مصدومان، به نوبه خود از ایثار و فداکاری نیروهای امنیتی و انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد قاطع با تروریست ها و واکنش هوشمندانه و انقلابی نمایندگان محترم بویژه رئیس و اعضای محترم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در قبال این حادثه، قدردانی می کنم.
 
  حسینعلی امیری
 امور مجلس رئیس جمهور
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار