نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار عکس یکی از شهدای روز گذشته حادثه تروریستی تهران خاطره وی را زنده کرد.

خاطره بازی الیاس نادران با شهید حادثه تروریستی تهران+ توییت
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی دو حادثه تروریستی رخ داده در تهران متاسفانه 17 نفر از شهروندان به شهادت رسیدند که عده ای از مردم عادی و چند تن از ماموران، پاسداران و کارکنان مجلس شورای اسلامی بودند.

شهید احسان آقاجانی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی یکی از شهدایی بود که در عملیات تروریستی مجلس به شهادت رسید.

الیاس نادران نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که از گذشته با این شهید آشنایی داشته است با انتشار عکسی از شهید آقاجانی خاطره وی را زنده کرد.

نادران در پست توییتری خود نوشت: " سال‌ها آشنایی با شهیدآقاجانی که کارشناس عمیق و دلسوز در مرکز پژوهش‌هابود؛ داغ شهادتش را برایم صدچندان کرد. خدا ما را هم به خیل شهدا ملحق کند".

گفتنی است عکس از دست نوشته این شهید در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که بر روی آن نوشته شده: " هرکس می خواهد ما را بشناسد برود و داستان کربلا را بخواند. گرچه خواندن داستان را سودی نیست! اگر دل کربلایی نباشد."

برخی با تعابیر زیبا گفته اند این دست نوشته بوی شهادت می داد.

خاطره بازی الیاس نادران با شهید حادثه تروریستی تهران+ توییت 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار