استاندار کردستان در یادداشتی با محکوم کردن حوادث تروریستی گفت: ملت آگاه ایران هرگز خاطره فداکاری و جانفشانی های قوم کُرد را در طول تاریخ پر افتخار این سرزمین فراموش نخواهدکرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان روز جمعه در پیامی ضمن  تسلیت مجدد به ملت بزرگ ایران و خانواده های محترم شهدای حادثه تروریستی روز چهارشنبه تهران نوشته است: ترور، تروریسم و تروریست پدیده ای است بی خانمان و هیچگونه تعلقی به یک ملت، یک قوم و پیروان یک دین و یا مذهب ندارد.

ملت آگاه ایران هرگز خاطره فداکاری و جانفشانی های قوم کُرد را در طول تاریخ پر افتخار این سرزمین فراموش نکرده و همچنان به عنوان جزء جدائی ناپذیر خاطرات تاریخی و تاریخ خود آن را از یاد نمی برند و به یاد دارد که همین قوم در عراق و سوریه ، در کوبانی، شنگال و مخمور، آماج وحشیانه ترین جنایات عوامل تفکر انحرافی و خشونتگرای داعش بوده و بیشترین آسیب ها را در سال های اخیر و از بدو پیدایش این جریان ضد دینی و ضد انسانی تحمل کرده و شیر زنان و شیر مردان متدین و غیرتمند آنان در برابر جنایات آنها مردانه ایستاده اند.

سرزمین ما ، ایران عزیز ، آمیزه ای است از اقوام و پیروان مذاهب اسلامی و سایر ادیان الهی که همواره با آگاهی و درک صحیح شرایط داخلی و خارجی و به ویژه دسیسه های قدرت های جهان‌خوار و عوامل منطقه ای آنها همبستگی ملی و اتحاد و همدلی خود را حفظ و از این طریق دشمنان ملک و ملت را از دستیابی به اهداف پلید خود بازداشته و مایوس نموده اند.

روز چهارشنبه 17 خرداد در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت.

انتهای پیام/ م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.