رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود گفت: سومین گردهمایی جامعه روحانیت شهرستان میاندورود با موضوع فرهنگ وقف و زکات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مقداد کلونیان افزود: طرح ضیافت الهی یکی از ویژه برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به‌شمار می‌رود که همزمان با سراسر کشور در میاندورود اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص میاندورود مجری طرح آرامش بهاری هستند، گفت: مراسم اطعام‌دهی در راستای اجرای نیت واقف یکی از برنامه‌های طرح ضیافت الهی است که در میاندورود اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود از برگزاری سومین گردهمایی جامعه روحانیت این شهرستان با موضوع فرهنگ وقف و زکات خبر داد و افزود: این گردهمایی با حضور حجت‌الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام محمدنسب امامم جمعه و حجت‌الاسلام هاشمی دادستان میاندورود در تکیه شهر سورک برگزار شد.

کلونیان از مراسم افطاردهی در گردهمایی جامعه روحانیت شهرستان میاندورود با موضوع فرهنگ وقف و زکات خبر داد و گفت: این گردهمایی در حالی با حضور روحانیون شهرستان برگزار شد که فرهنگ وقف و زکات در جامعه نیازمند ترویج و تبلیغ است.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود به‌دنبال احیای موقوفات این شهرستان است، افزود: احیای موقوفات میاندورود با حمایت‌های مردم، دادستان و امام جمعه این شهرستان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.