رئیس پلیس راهور فارس از محدودیت رانندگی برای دارندگان گواهینامه جدید موتورسیکلت و پایه سوم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور فارس اظهار کرد: محدودیت رانندگی برای دارندگان گواهینامه جدید موتور سیکلت و پایه سوم یک ساله است و دارندگان گواهینامه جدید موتور سیکلت در این مدت امکان سوار کردن شخص دیگر، استفاده از موتورهای بالای ۱۲۵ سی سی، رانندگی از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح و رانندگی بیرون از شهر بیش از ۲۵ کیلومتر را ندارند.

 
وی تصریح کرد: در صورت هر گونه تخلف راهنمایی و رانندگی گواهینامه راکبان موتورسیکلت ضبط می‌شود و باید به مدت یک ماه در کلاس‌های آموزشی قوانین راهنمایی و رانندگی شرکت کنند.
 
رئیس پلیس راهور فارس ادامه داد: دارندگان گواهینامه جدید پایه سوم در سه ماه اول رانندگی باید از فردی که دارای گواهینامه بالای یک سال است در کنار خود استفاده کند و از ساعت ۲۴ تا ۵ صبح نمی توانند رانندگی کنند و برای این افراد برچسب‌ها مثلثی شکل با عنوان راننده جدید تهیه شده است که باید پشت شیشه خودرو نصب کنند.
 
عباسی اظهار کرد: رانندگان جدید در صورت رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و مقصر در تصادفات، گواهینامه آنان اخذ و پس از گذراندن دوره آموزشی یک ماهه گواهینامه به آنان داده می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.