هامون؛

ساخت21پروژه بهداشتی در هامون

21 پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان هامون در دست ساخت است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛فرماندار هامون در شمال سیستان وبلوچستان گفت: 52 پروژه بهداشتی درمانی در منطقه سیستان به اجرا در آمده که 21 پروژه آن در شهرستان هامون در دست ساخت و تجهیز است.
 
معصومه پرندوار در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: این پروژه ها شامل آزمایشگاه مرکزی، مرکز جامع سلامت، مرکز آموزش بهورزی، ستاد شبکه بهداشت، محل زیست پزشک، مرکز درمان بستر 10 تخت خوابی با قابلیت افزایش تا 32 تخت خواب از جمله طرح های در حال ساخت و تجهیز در شهرستان هامون است.
 
وی تصریح کرد: 2 درمانگاه شبانه روزی در شهرهای محمد آباد و علی اکبر فعال هستند و 11 پزشک در این شهرستان به مردم خدمات بهداشتی و درمانی را در بخش های مختلف ارائه می دهند.
 
فرماندار هامون گفت: از 540 کیلومتر راه در شهرستان هامون از ابتدای انقلاب تا سال 92، 226 کیلومتر آسفالت شده است اما در چهار سال گذشته افزون بر 170 کیلومتر از راههای این شهرستان آسفالت شده است.
 
پرندوار از ساخت جاده سلامت با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سایت باستانی کوه خواجه خبرداد و تصریح کرد: فرمانداری هامون از بخش های خصوصی برای سرمایه گذاری در سایت باستانی کوه خواجه حمایت می کند.
 
وی افزود: شهرستان هامون یکی از قطب های گردشگری استان سیستان وبلوچستان است به طوری که در ایام نوروز افزون بر 500 هزار نفر از سایت جهانی شهرسوخته، کوه خواجه، منطقه تاریخی حوض دار، سه کوهه و سایر مکان های تفریحی و تاریخی این شهرستان دیدن کردند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار