رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: 12 هزار و 270 میلیارد ریال برای تکمیل راههای روستایی هفت شهر در جنوب استان کرمان نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،وحید افشارپور با بیان اینکه یکهزار و 993 روستا در جنوب استان وجود دارد افزود: طول راه های این روستاها بیش از 6 هزار و 170 کیلومتر است.
وی بیان کرد: یکهزار و 940 کیلومتر راه روستایی بالای 50 خانوار از ابتدای تاسیس اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان تاکنون آسفالت شده و یکهزار و 100 کیلومتر راه در روستاهای بالای 50 خانوار باقی مانده که در صورت تامین اعتبار احداث خواهد شد.
رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای روستایی جنوب کرمان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 820 کیلومتر راه روستایی در دست اقدام است که برای تکمیل و بهره برداری از این راههای روستایی به اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 300 میلیون ریال نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: سه هزار و 130 کیلومتر راه روستایی زیر 50 خانوار فاقد راه مناسب در جنوب استان کرمان وجود دارد که برای بهسازی و آسفالت این راهها بالغ بر 9 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین اعتبار طی سال های آینده ساخته خواهد شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.