کن او کیف:

تسلیحات اهدایی آمریکا به عربستان عاقبت به دست داعش می‌افتد/ادعای پشتیبانی ایران از تروریسم پوچ و مضحک است

تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا به شدت از قرارداد تسلیحاتی اخیر میان واشنگتن و ریاض انتقاد کرد.

تسلیحات اهدایی آمریکا به عربستان عاقبت به دست داعش می‌افتد/ادعای پشتیبانی ایران از تروریسم پوچ و مضحک استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پرس تی وی، کارشناسان بر این باروند که بسیاری از تسلیحاتی که قرار است آمریکا در قالب قراردادهای چند صد میلیارد دلاری در اختیار عربستان قرار بدهد، عاقبت از دستان تروریست های داعش سر در می آورد.

کن او کیف، یکی از تفنگداران پیشین نیروی دریایی آمریکا، که هم اکنون از منتقدان جدی سیاست های امپریالیستی این کشور به شمار می‌آید داعش را دست پروده‌ی دستگاه های جاسوسی رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود دانست و تاکید کرد ادعای دولت آمریکا مبنی بر پشتیبانی ایران از تروریسم در منطقه ی خاورمیانه (غرب آسیا) ادعایی پوچ و مضحک است.

رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، در نشست پرسش و پاسخ کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این کشور مدعی شد: «سیاست ما در قبال ایران مقابله با برتری جویی این کشور و توانایی آن برای دستیابی به سلاح های هسته ای است؛ و نیز تلاش برای پشتیبانی از عناصری در داخل ایران که بتوانند به تغییر صلح آمیز دولت این کشور به ما کمک کنند».

تیلرسون همچنین ایران را به تلاش برای بی ثبات سازی منطقه متهم کرد و گفت آمریکا در پاسخ به چنین تلاش هایی، تحریم های بیشتری را ضد افراد و شرکت های ایرانی تحمیل خواهد کرد.

تفنگدار پیشین نیروی دریایی ارتش آمریکا، اتهام های تیلرسون علیه ایران را خنده‌دار توصیف کرد.

کن او کیف گفت: سخنان تیلرسون بیشتر خنده دار بود تا خطرناک. خیلی تکان‌دهنده است که بسیاری از ملت های دنیا و بیشتر مردم آمریکا، سیاست های امپریالیستی واشنگتن را به فراموشی سپرده اند. سیاست هایی که به کشته شدن میلیون ها انسان و آواره شدن ده ها میلیون نفر دیگر  منجر شده و میلیون ها کودک نیز در نتیجه ی این سیاست ها یتیم شده اند و بسیاری از آنان هر دو والدین خود را از دست داده اند. مطمئنا هم اکنون به نقطه ای رسیده ایم که بشریت در سراسر دنیا، آمریکا و هم پیمانانش -بویژه انگلیس و اسرائیل- را خطرناکترین سازمان های ضدبشری می دانند. تازه ترین توافقنامه تسلیحاتی آمریکا با عربستان سعودی شاهدی بر این مدعاست.

وی افزود: چگونه ممکن است کسی که مغزش کار می کند باور داشته باشد و بپذیرد که نمایندگان دولت آمریکا از مبارزه با تروریسم سخن بگویند و ادعا کنند ایران بزرگترین پشتیبان تروریسم در جهان است، در شرایطی که واشنگتن به تازگی صدها میلیارد دلار تسلیحات در اختیار مهاجم ترین و خطاکارترین رژیم روی زمین -رژیم آل سعود- قرار داده و در حقیقت به این رژیم هدیه داده است؟ تسلیحاتی که البته در نهایت از دستان داعش سر در می آورد. تکرار می کنم زیرا تکرار کردن آن اهمیت دارد که واژه ی آی اس آی اس (واژه ای که غربی ها برای گروه تروریستی داعش به کار می برند و مخفف دولت اسلامی است) در واقع مخفف دستگاه جاسوسی سری اسرائیل و عربستان سعودی است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
حج یک امر واجب است این همه نق می زنید یکی میگه هزینه را به فقرا بدن دیگری میگه عربستان با پول آن جنگ افزار می خرد و......اما کسی نیست به کسانی که پولهای زبان بسته را برای خوش گذرانی در کشورهای اروپایی و آمریکا خرج می کنند بگوید این همه پول نفت را به جیب جنایت کاران نریزید هر ساله در ترگیه چه قدر برای خوش گذرانی خرج می کنند این همه یاوه گویی نکنید وحج را زیر سوال نبرید
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
فقط احمق ها باور می کنند که ایران حامی تروریسم است و آمریکا و اسرائیل و آل سعود با تروریسم مبارزه می کنند حتی اینها خودشان هم به نوعی حمایت از تروریسم خودشان را به زبان می آورند نمی دانم چرا کسانی حتی یک نفر وجود داشته باشد که ادعای مبارزه با تروریسم اینها را باور کند ؟ همین وزیر بی خرد امور خارجه عربستان چندی پیش مگر نگفت نا امنی ها را باید به داخل ایران بکشیم آیا این نشانگر این نیست که پشت تمام شرارت ها و جنایات و نا امنی های منطقه آل سعود و بالطبع اسرائیل و آمریکا هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
حتما تو جیب شما خواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
ریس سازمان حج می فرماید هزینه تمتع در جیب آل سعود نمیرود مگر میشه حج سود برای ال سعود نداشته باشد وورايگان ویزا صادر کند هزینه بخشی ازاین سلاح‌های خریداری شده از آمریکا همین پولهای حج است از خواب غفلت بیدار شوید
Iran (Islamic Republic of)
Hadi
۱۲:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
همگی با هم و هم صدا مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل،مرگ بر آل سعود مکار
همگی با هم و با اتحاد تا آخرین قطره خون خواهیم جنگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
باشه تو برو
Saudi Arabia
متو مرزنگو
۱۲:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
بفر موده امام، شیطان بزرگ امریکا هرچه فریاد دارید برسره امریکا بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
ان شاالله همه ی این تسلیحات به دست شیعه خواهد افتاد وباعث نابودی ابتدااسراییل وبعد خودآمریکا خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
با سلام آمریکاییها تسلیحات به عربستان میدن مردم حجاج ماهم پول به عربستان ،چه شود ،این می شود که دشمن توانایی پیدا می کند به تهران بیاید و عملیات انجام دهد اینها می خواستند در این ماه مبارک رمضان خون برپا کنند به وسیله تسلیحات و پولی که در اختیار دارند کارها می خواستند بکنند نمونه کشف خرمای آلوده که می خواستند می
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
ای کاش بعض از مسولین به اندازه این افسر آمریکایی درک داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
برای استعمار دولتها دو دسته کافی است اقلیت خاین اکثریت نادان _چرچیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
برای استعمار دولتها دو دسته کافی است اقلیت خاین اکثریت نادان _چرچیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
این غرب زده ها به زور به امریکا میگن تو دشمن مانیستی امریکا خودش قبول داره دشمن سرسخت ماست و سالیانه چقدر بودجه در کنگره برای مقابله با ایران تصویب میکنه ولی این غرب زدهها میگن اختلاف ما با اونا سوتفاهم و قابا حل شدن هست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
جالبه هرکس توی آمریکا پست و مقام خاصی نداره دیگه به ایران تهمت نمیزنه...
نکنه این میز ریاست آمریکایی کرم داره؟ که هر کس به جایی میرسه میشه ضد ایران؟
شایدهم همه این ها فیلمشونه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
غرب زده های ... وطنی به اندازه این سرباز آمریکایی هم شعور ندارن و چشمشون به دهن ... ماهواره ای. هرچی اون مزدورها بگن این احمقا دربست قبول میکنن.
آخرین اخبار