معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه تخصیص ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری مصوب سفر رهبری موجب شده زمینه‌ای برای اشتغال زا یی ایجاد شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه اظهار داشت: بیکاری معضل اصلی استان کرمانشاه است و مدیریت ارشد استان تمامی توان خود را برای کاهش این معضل از راه‌ها مختلف از جمله جذب کمک‌های فنی و اعتباری به کار گرفته است.


این مدیر ارشد اقتصادی استان افزود: در همین راستا با پیگیری هایی که سال گذشته صورت گرفت یک هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری اواخر سال گذشته به استان آمدند. 

بر اساس مصوبات این نشست مبلغ ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان تخصیص یافت.


معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از کمک‌های فنی و اعتباری به طرح‌های اشتغال زا در حوزه صنعت و معدن اختصاص می‌یابد و ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز در اختیار طرح‌های مشابه در حوزه کشاورزی قرار می‌گیرد. 


وی افزود: این اعتبارات فنی و اعتباری با منابع داخلی بانک‌ها تلفیق شده و در قالب وام هایی با نرخ بهره ۳ تا ۷ درصد پایین‌تر از نرخ مصوب در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی در پایان اظهار داشت: اصل کمک‌های فنی و اعتباری مصوب سفر مقام معظم رهبری ۱۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم مابقی این اعتبارات هر چه سریعتر تخصیص یابد و با کمک آن بخشی از معضل بیکاری استان را حل کنیم.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.