مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال 267 پایگاه تابستانی اعم از اردوگاه‌ها، کانون‌های ورزشی، فرهنگی و تربیتی، مراکز فنی و حرفه‌ای و مدارس در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلیمان محبی  مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در پیشگیری از آسیب‌های و ناهنجاری‌های اجتماعی مهم است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نقش خانواده‌ها و والدین را در افزایش کیفیت برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: شناسایی ظرفیت‌های موجود و بهره‌مندی از تجربیات و فعالیت‌های گذشته می‌تواند به اجرای موفق این طرح کمک کند.

وی ادامه داد: اوقات فراغت برای دانش‌آموزان در ایام تابستان می‌تواند یک فرصت در راستای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان باشد.

محبی با بیان اینکه برنامه اوقات فراغت باید متناسب با نیاز دانش‌آموزان و نوجوانان طراحی شود، تصریح کرد: نیازسنجی دانش‌آموزان براساس استعداد و علایق آن‌ها مهمترین عوامل در برنامه‌ریزی اوقات فراغت از سوی دستگاه‌های اجرایی است.

این مسؤول اضافه کرد: 320 دانش‌آموز استان در این ایام می‌توانند در‌ 267 پایگاه تابستانی اعم از اردوگاه‌ها، کانون‌های ورزشی، فرهنگی و تربیتی، مراکز فنی و حرفه‌ای و مدارس ثبت‌نام کنند.

وی به فعالیت‌های قرآنی، پژوهشی، علمی، ورزشی، طرح هجرت و... در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره و بیان کرد: افزایش کار و تولید از مهمترین کارکرد اوقات فراغت است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.