همزمان با لیالی قدر، یادواره سردار شهید غلامحسین شجاعی فر و شهدای آبروی محله غمتسلی در کنگاور برگزار شد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آن‌ها به شهر و محله‌های ما آبرو و عزت بخشیدند، گفت:شهدا نه تنها آبروی محله و منطقه و استان هستند بلکه آبروی جهان اسلام هستند و دنیای اسلام به داشتن چنین فرزندانی افتخار کرده و خواهد کرد.


سید قاسم جاسمی برگزاری یادواره‌های «شهدا آبروی محله» را یکی از با ارزش‌ترین و تاثیر گذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج خواند و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حوادث تروریستی اخیر در تهران اشاره کرد و یادآور شد: آنچه در یک نیم روز در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل اتفاق افتاد، اهمیت فوق العاده امنیت پایداری که کشور عزیزمان در منطقه پر از بحران خاورمیانه از آن برخوردار است را بیش از پیش نمایان کرد.

وی این امنیت و اقتدار بین المللی ایران را مرهون خون شهیدان و فداکاری ایثارگران دانست و خواستار تداوم فکر و اندیشه آنان نزد نسل جوان و نوجوان شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.