شرایط صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ جهانی

تیم والیبال ایران 2 بازی تا پایان مرحله سوم رقابت های لیگ جهانی فرصت دارد.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابت های لیگ جهانی والیبال تیم ملی کشورمان  امشب به مصاف لهستان می رود و پس از این دیدار در روز پایانی با روسیه بازی می کند.

با توجه به نتایج هفته هفتم رقابت های لیگ جهانی، فرانسه و صربستان صعود خود به فینال را قطعی کرده اند و برزیل هم که اکنون در رتبه سوم جدول قرار گرفته است و به عنوان میزبان در دور نهایی این رقابت ها حضور خواهد داشت.

شرایط جدول لیگ جهانی والیبال به شکلی است که تیم های سوم تا دهم این رقابت ها با توجه به تعداد بردهای خود همچنان برای رسیدن به مرحله نهایی شانس دارند. 

در حال حاضر پس از کانادا که با چهار پیروزی در رتبه چهارم قرار گرفته، تیم های پنجم تا رده دهم جدول سه پیروزی کسب کرده اند و با توجه به اولویت برد به حضور در دور نهایی تمامی تیم ها شانس صعود به مرحله بعد را دارند و در صورت تعداد مساوی تیم ها در پیروزی، تیمی شانس صعود دارد که امتیازش بالاتر است.


تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با سه برد از هفت بازی در رتبه دهم جدول لیگ جهانی قرار گرفته و برای صعود به فینال این رقابت ها باید در هر 2 بازی پایانی خود مقابل روسیه و لهستان به برتری برسد. شاگردان ایگور کولاکوویچ در صورت کسب هر سه امتیاز برابر این حریفان شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع 6 تیم مرحله نهایی لیگ جهانی افزایش می دهند.

کانادا که شب گذشته با نتیجه سه بر دو بلژیک را شکست داد، برای قطعی شدن صعود خود تنها به یک برد از دیدار مقابل فرانسه و ایتالیا نیاز دارد. 

بلژیک که در حال حاضر با سه برد و کسب 11 امتیاز در رتبه پنجم ایستاده برای افزایش شانس صعود خود باید دست کم یک پیروزی مقابل تیم های مدعی فرانسه و ایتالیا کسب کند که البته با توجه به میزبانی از این حریفان چندان ناامید نیست.

آمریکا که در هفته نخست لیگ جهانی با سه شکست در قعر جدول قرار گرفت از چهار بازی بعدی خود، سه پیروزی به دست آورد تا معادلات را به هم بریزد. این تیم در صورت تداوم همین روند به راحتی می تواند لهستان و روسیه را از پیش رو بردارد و در چنین شرایطی قطعا به مرحله نهایی راه می یابد. البته شاگردان جان اسپراو اگر در یکی از این 2 دیدار بازنده از زمین خارج شوند، باید منتظر مشخص شدن نتایج سایر دیدارها بمانند.

روسیه ولهستان که در حال حاضر با سه برد در رتبه های هفتم و هشتم جدول لیگ جهانی قرار گرفته اند، کار سختی برای صعود دارند و برای قطعی کردن این امر باید در هر 2 بازی خود مقابل ایران و آمریکا به پیروزی برسند.

بلغارستان دیگر مدعی صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی است. این تیم هم درحال حاضر با سه پیروز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود باید مقابل صربستان و آرژانتین به پیروزی برسد. 

با این تفاسیر تیم ملی والیبال ایران حتی در صورت برتری مقابل لهستان و روسیه برای صعود به مرحله نهایی باید منتظر مشخص شدن نتایج سایر دیدارها بماند و این یعنی صعود ایران به دور بعد مشروط است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۳:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
جمع کنید با این بازیکنان مغرور فقط به فکر ریش گذاشتن هستن نه به فکر روح وروان مردم.خدایش هیچکدمش خوب نبودند به جز معنوی نژاد که ای مربی درست بهش باز نداد مردم را مسخره کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
ایران 0 لهستان 3
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۰:۲۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
نبايد از اين مربي كه در آستانه ليگ جهاني تيم را بر عهده گرفت نتيجه بهتر از اين داشت
اي
-
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
یکی مث کیروش میخواد والیبال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
کواچ کواچ فقط کواچ
Netherlands
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
اگه گزارشگر والیبال رو مربی میکردن بهتر نتیجه میگرفت
حتی توپ به تور هم میخورد درخواست ویدیو چک نکرد مربی کلا خواب بود
همیشه ایران وقتی مربی بزرگ از دست میده جاش چغندر میاره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۳:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
بابا ولاسکو کیلویی چند خاک توو سرت که هیچی در مورد والیبال نمیدونی احمق
ولاسکو تیم خودش قعر جدوله
بهترین مربی های دنیا الان مال کشور فرانسه هستن
برو تحقیق کن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
این مربی خیلی بدی
Germany
رضا
۰۱:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
با سلام گویند ایرانی در شبکه سه همچین بازی میگفت چه ضربی میزنه بازیکن ایران چه ضربه میزنه انقار ایران دو ست از لهستان جلوتر هست یکی نیست در پشت صحنه به این گوید بگه بابا ایران سه ست را باخته بالیبال ایران چرت پرت شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
اقا تا کی باند بازی تا کی مربی با نظر اقایان کار کنن تازمانی این برنامه هس همینه قراره ببازیم چرا با جوانا نبازیم که تجربه کسب کنن .....این جوانا خونه خاله یازی کنن تجربه بگیرن یا تو این بازیها لا اقل با جوانا ببازین که توف بالا سر نباشه وبعدش بهنتون خوب جور باشه اگر ببرن هنر شماس بقیه کشک.مربی بیارین نه مربا واس کیسه بعضیا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
باید بازیکنان جوون و ستاره شناسایی و به تیم تزریق بشن دقیقا مثل معنوی نژاد
الان چندتا مثل معنوی نژاد داشتیم الان قهرمان لیگ جهانی بودیم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
تاوقتی بازیکنانی مثل میرزاجانپوروازهمه مهمترجوادمعنوی بیرون باشن ایران به پیروزی نمیرسه خودتون که دیدین مقابل لهستان معنوی بود که ایرانوبه پیروزی رسوند
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
انصافا اگه موسوی تو زمین باشه این بازیرو نمی بینم اعصابم خورد میشه.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
باطراوت نیستن....آدم موسوی رو میبینه با اون اخم و... از زندگی سیر میشه
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۱:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
واقعا تیمی که تو امتیاز 21به24از امریکا ببازه جای تاسف داره...همیشه تو امتیار های اخر کم میارن وکاررو خراب میکنن...اکثر بازیها رو همینجوری واگذار کردن...واقعا مردم توقع بیشتری ازشون دارن...امیدواریم یکم با صلابت تر بازی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
مربی که چینش بازیکنانش را کسان دیگری انجام میدهند و خودش حق انتخاب بازیکن نداره بهتر از این نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
در آستانہ صعود قرار گرفته‌ایم (من الله التوفیق)
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
ضمن قدردانی از زحمات بازیکنان سال های قبل تیم ایران باید با تیم جوانان یا تیم متحول شده ظاهر می شد
Iran (Islamic Republic of)
نظریه
۲۰:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
تیمی که تو امتیاز ۲۴ نمیتونه یک امتیاز بگیره بره یقل دوقل بازی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
جون مادرتون جمع کنیدابن تیموآبروی ایرانوبردن.امثال معروف...
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۹:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اگر 7 سال تیم تضمین شده تو لیگ جهانی بمونه..باید مثل روسیه و امریکا و فرانسه 70 درصد نفرات تیم را جابجا می کردیم و ار تیم ملی امید و جوانان نتیجه می گرفتیم..با تیمهای بزرگ بابت تحریم نمی تونیم بازی دوستانه داشته باشیم ..حداقل تو لیگ جهانی می تونستیم استفاده کنیم برای جام جهانی 2018.... حی می بازیم می گیم بازیکنان در حال تجربه یا کم تجربه هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
همه چيز رو نبايد تقصير مربى انداخت، اينجورى ميشيم مثل تيمهاى عربى كه تند تند مربى عوض مى كنن. قسمت بزرگى از مشكل فرهنگ خودمونه كه ضرب المثل "شتر آنست كه اهسته و پيوسته رود" رو رعايت نميكنيم و تا يه تيم مثل آرژانتين رو ميبريم بازيكنها مغرور ميشن و جلو آمريكا اونقدر ساده در حاليكه در عالم هپروت به سر ميبرن بازى رو واگذار كردن. آمريكا رو ميتونستيم له كنيم ولى مربيشون زرنگ بود، ميدونست ما فرصت مفت زياد ميديم اونها هم با نظم و ترتيب و ديسيپلين از تمام فرصتهاى مرده خورى استفاده كردند، اونها سرحال و حواس جمع ما بيحال و در هپروت(نمونش امتياز ١٨ ست اول كه مسخره تر ازاين يه امتياز برده رو نميشد به اونها داد)تا لحظه اخر تلاش ميكردن. يك نكته مهم در هر كارى چه ورزش، چه اقتصاد و چيزهاى ديگه اينه كه " اگر ميخواهيم پيشرفت كنيم و نتيجه بگيريم حتما بايد كارهاى ساده رو جدى بگيريم"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
معروف ،موسوس عبادی پور بدرد تیم نمیخورن موسوی که اصلا تعطیل او معروف که همش دائم مثل خروس جنگی با داور بازیکنان و مربی مقابل داره میجنگه عبادی پور هی میگن جوونه تجربه کسب میکنه بابا 200 تا بازی کرده تجربه کسب نکرده ؟حالا غفور درسته این بازی خراب کرد اما در کل خوب بازی میکنه تو بازی با لهستان جوونا ترکوندن معنوی نژاد به اون خوبی باز 2 بازی کلا رفت رو نیمکت تا دم آخر آوردنش بازی رو برگردوند سرمربی که پیمان اکبری هم مافیای بازیکن قدیمی جالب بود تو تایم اوت معروف کچ میکرد این تیم آخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
کاش معروف یه سرماخوری کوچیک میگرفت تا مثه بازی لهستان تیم کلا عوض شه و نتیجه بگیریم
Germany
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لهستان 3ایران0
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
از اینکه بازیکنانی مثل معروف و موسوی برای تیم زحمت کشیدند و افتخاراتی برای ایران کسب کردند ، هیچ شکی نیست ولی من احساس می کنم که دیگر کارایی گذشته را ندارند و بایستی میدان را برای جوانها باز کنند. اگر به ست سوم ایران آمریکا نگاه کنیم شاید به این نتیجه ای که من رسیده ام برسید که یکی از علل باخت محمد موسوی بود . مثل گذشته خوب کوتا نمی زند . یا به اوت می زنه . یا طوری می زنه که به راحتی توپ جمع می شود و یا او را دفاع می کنند . مصداق آن سه کوتایی که پشت سر هم معروف به آن داد و هر سه دفاع شدند تا در امتیاز 23 یا 24 توپ را به بیرون زد.
Iran (Islamic Republic of)
کسری
۱۷:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دلیل باخت ایران تو این چند سال فقط و فقط عبادی پور بوده و بس . تو هر بازی تو این چند سال بازی عبادیپور یه سر باختمون بوده . من نمی دونم چرا با اینهمه سوتی ای که میده همیشه فیکسه !!!!!
Seychelles
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
واقعا ربیس فدراسیون والیبال باید پیشنهاد نجومی به ولاسکو بده تا دوباره بیاد خدایی روانشناس و بمب روحیه و کاربلد بود. ...ضعف ایران الان در کادر فنی است. .تمام. ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
محض اطلاع شما هایی که گفتید غفور و میزاجانپور جوون نیستن غفور23سالشه ومیرزاجانپور25 سالشه غفورم خیلیم بازیش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
صعود ایران طبق فرمول ساده زیر که خیلی زحمت کشیدم تا بدستش اوردم صورت میگیره و لا غیر

ایران باید از روسیه ببره بعد لهستان رو سه هیچ ببره، از اون ور اگر آمریکا مساوی کنه و بلژیک ببازه از فرانسه و برزیل با نتیجه 3 به 2 از ایتالیا شکست بخوره
تو گروه دیگه آرژانتین باید با تفاضل 13 گل صرب ها رو شکست بده اون وقت ممکنه بریم دور بعد پلی آف با استرالیا البته باید بلغارستان همه بازیهاش رو ببازه و فرانسه با اختلاف دو امتیاز بازی سومش رو برنده بشه
راستی یادم رفت باید اریان 55 گل بزنه تا تفاضلش از کانادا بالاتر بره

خخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اگر تیم ایران با این بازیکنات پنج بار قهرمان جهان هم میشد الان دیگه با جوانگرایی بکنه مثل تیم امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
آقا این سعید معروف تا. کی باید برای این تصمیم بگیره, این جوونا. رو برای چی دعوت کردن در صورتی که از اونا استفاده نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
مقصر تمام این مشکلات معروف است بازیکن خوب وبا اخلاقی بود متاسفانه نمی دونم چرا به یک باره غرور گرفتش البته زحمات زیادی کشید ولی حالت دیگه باید مثل دایی واقعی در اوج بره کنار تا زحماتش بر باد نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
نميدونم كي ميرزاجانپور و عبادي پور رو كرده بازيكن تيم ملي يه حركت درست حسابي تو اين مدت انجام ندادن همش شانسي بوده بازيشون يا اون غفور كه از ده تا ضربش يكي هم به ثمر نميرسه بزارين جوون ترا بيان بابا بزارين يه نفس بخور واليبال اينده رو باس بسازن نه اينكه حالا با شانس و اما اگر يه چيزي بشه توان اين بازيكنا همينه ربطي به مربي نداره ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اره والا حرف حقو گفتی
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۵:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
باید به جوان ها بیشتر میدون داده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بابا جمع کنید این تیمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
ضعف مدیریت شده مثل زبل خان؛
ضعف مدیریت اینجا؛ ضعف مدیریت اونجا؛ ضعف مدیریت همه جا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
در چند سال گذشته بدلیل عقب نشینی های مکرر بردن امریکا برای والیبال ایران سخت شده است ما حتی دیگر با عرب ها هم خوب فوتبال بازی نمی کنیم و چیزی برای دفاع نداریم شب بازی والیبال با امریکا اگر می بردیم میگفتند ایرانی باغیرت و حالا لازمه بگم متاسفانه آن شب بازکنان ما خنثی بوذند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بابا اصلا این مربی نیست که . وگرنه بازیکن یکم شادابی تو زمین داشت . این بازیکنا انگار با خودشونم قهر هستن . یکم طراوت نداره تیم که ملت امید داشته باشن یه بازی را برگردونن چه برسه به صعود . موسوی که فقط تو رمین راه میره ، قائمی هم که هیچ، بازم به معنوی نژاد که اومد کلی امتیاز گرفت اونم از روی استعداد خودش نه مربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
به نظر من یه سری بازیکنای سن بالا که قبلا هم انصافا خوش درخشیدند الان
دیگه نشاط ندارند و روحیه خستگی رو دارن تزریق میکنند....

تیم باید جوون باشه با غیرت....
-
حاجی
۱۴:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بازیکنانی مثل مرزاجانپور عبادی پور معروف غفور ومسعود غلامی به دردتیم نمیخورند.از بازیکنانی مانند اسماعیل نزادواقجلیوچپرلی استفاده بشود که انگیزه بالایی برای درخشش دارند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
تا زمانیکه بازیکنان پا به سن گذاشته رو کنار نذارن وضعیتمون اینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
صعود کنه.که چی بشه این تیم حقش صعود نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
انصافا لوزانو خیلی از این بهتر بود حتی به نظر من نتایج کواچ از این مربی بهتر بود البته اگر حاشیه ها و حاشیه سازان اجازه میدادند
Japan
دلسوز
۱۳:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
يعني اين مربي نابودمون كرد حيف اين جوانها كه بايد پشت خط امثال مثل معروف و قائمي قرار بگيرند
آخرین اخبار