سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از اجرای طرح همای رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط جمعیت هلال احمر و به خصوص سازمان داوطلبان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حمید رضا اندام سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از طرح همای رحمت در شهرستان اهر گفت: طرح همای رحمت که توسط جمعیت هلال احمر و  خاصه سازمان داوطلبان  جمعیت هلال احمر چندین سال است که اجرا می شود و شامل 3 برنامه اصلی تهیه سبدهای غذایی، سفره های مهربانی و باران مهربانی می باشد.
 
وی، افزود: امسال در برنامه های خودمان برای استان ها هیچ سهمیه ای را برای تهیه سبدهای غذایی یا سفره های مهربانی نداشتیم اما اعلام کردیم که  بر اساس توان و ظرفیت های خودشان نسبت به تهیه کالاهای مورد نیاز اقدام کنند.
 
سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه مردم کشورمان در کارهای خیر پیشتازند گفت: اجرای طرح همای رحمت در شهرستان اهر نشان از ظرفیت بالای این شهرستان در کمک کردن به نیازمندان است.
 
 اندام ، همچنین از تشکیل مجمع خیرین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: پیش نویس اساسنامه این مجمع تهیه و تقدیم ریاست جمعیت هلال احمر کشور (ضیایی ) شده است و هیئت مؤسس آن به زودی معرفی می شوند تا مجمع را به ثبت برسانند که امیدواریم شاهد نزدیک تر شدن بیش از پیش خیران به بدنه جمعیت هلال احمر و مشارکت بیشتر خیران و مردم باشیم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.