فرمانده سپاه فجر فارس گفت: هدف تروریست های تکفیری ایجاد نا امنی در ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: همبستگی رزمندگان مدافع حرم حول محور قرآن در مقابل تروریست ‌های تکفیری می‌تواند به عنوان الگویی برای دستیابی به وحدت و محبت در بین تمام امت اسلامی باشد.
 
وی بیان کرد: همزمان با ماه رمضان برنامه های متنوعی در سپاه فجر و نواحی بسیج سراسر استان فارس برگزار می‌شود که محافل  انس با قرآن از شاخص‌ترین این برنامه ها است.
 
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از آیات قرآن بوده و توجه به معانی و مفاهیم این کتاب الهی در راس برنامه ‌های فرهنگی این نهاد است، افزود: گسترش فرهنگ قرآنی در سازمان ‌ها و نهاد ها  باعث ارتقاء سطح اخلاقی و معنوی کارمندان می شود.
 
وی در خصوص مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رضا کریمی تصریح کرد: شهداء مدافع حرم شاخص انسان‌ هایی هستند که با تدبر در آیات قرآن و بهره‌گیری از معارف اهل بیت (ع) در عرصه دفاع از اسلام ناب محمدی (ص)  در دفاع از حرم حضور داشته اند.
 
فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به موفقیت‌های بزرگ جبهه مقاومت در برابر تروریست‌های تکفیری، ادامه داد: امروز جوانان مومن مسلمان از جمله رزمندگان فاطمیون و زینبیون با ایثار جان خود در مقابل جبهه کفر و استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار