رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای محقق شدن اهداف اقتصادی مقاومتی در کشور نیازمند حرکت های جهادی در سطح جامعه هستیم.

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی این مجلس در نشست فرهنگ و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی که به مناسبت روز جهاد کشاورزی در این سازمان برگزار شد، گفت:با توجه به شرایط خاص کشور و بر اساس مقتضیات موجود برنامه ششم تدوین شده و مسیر حرکت را برای یک مدت میان مدت و بلند مدت بر اساس عوامل طبیعی، اقتصادی و ... مشخص می کند.

وی افزود: باید درشرایط فعلی جهان باید مواضع صحیح را انتخاب نمود و این رویکرد از ابتدای انقلاب بوده ولی در حال حاضر رفتار و برنامه های دشمن در موضع جدیدی می باشد که دولت جمهوری اسلامی بر اساس مقتضیات کشور با این معضل مقابله می نماید.

پور ابراهیمی شب های قدر را سرمایه بزرگ مسلمانان دانست و افزود: شهدای جهادگر سبب اقتدار نظام بوده و الگوی ما در مسیر حرکت می باشند و سازمانی می تواند پیشرفت نماید که نقاط ضعف و قوت در مسیر راه را شناسایی و اهداف سازمان را محقق کند.

وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی عصاره داروی شفابخش حرکت جمهوری اسلامی خواهد بود، گفت: رسیدن به اهداف توسعه، تحقق گامهای بلندی است که باید برداشته شود و پایه و اساس این اهداف اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی این مجلس، با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی نقش موثری در بحث اقتصاد مقاومتی دارد، اذعان داشت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند حرکت جهادی است و قدرت نظام جمهوری اسلامی ناشی از ایمان، تفکر شیعی و فداکاری شهدای دوران دفاع مقدس می باشد.

پور ابراهیمی با بیان اینکه تحریم ها سبب شکوفایی ظرفیت های درونی می گردند و دهه آینده ، دهه اقتدار اقتصادی است، افزود: توسعه روستاها و گسترش صنایع روستایی و کشاورزی پایه های اقتصاد مقاومتی می باشند و بطور کلی اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد بهره وری از منابع ثابت و افزایش عملکرد، راه اندازی بورس محصولات و رفع موانع در مسیر توسعه می باشد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار