کرمان؛

مشت آهنین پلیس روی سر قاچاقچیان مواد مخدر

جانشين انتظامی استان از كشف بيش از 400 كيلوگرم مواد مخدر و دستگيری سه قاچاقچی خبر داد.

پلیس مبارزه با مواد از خجالت قاچاقچیان درآمدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ ناصر فرشيد،گفت: ماموران انتظامی استان موفق شدند در 24 ساعت گذشته با شناسايی محورهای تردد قاچاقچيان طی سه عمليات موفقيت آميز بيش از400 كيلوگرم مواد مخدر را كشف و در اين راستا سه قاچاقچی را دستگير كنند.
 
وی در تشريح اين خبرافزود:روزگذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشير در راستای مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر، هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محوراصلی شهرستان به يک دستگاه كاميون كشنده تريلركه ازسمت زاهدان به شمال كشور درحركت بود مشكوك و خودرو را جهت بازرسی به پارکينگ منتقل کردند.
 
وی افزود: ماموران در بازرسی فنی از تريلر321كيلوگرم ترياك را که به طرز ماهرانه ای در داخل بار نئوپان خودرو جاساز شده بود،کشف كردند.
 
وی در ادامه گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم با برپايی ایستگاه بازرسی موقت در محور بم -کرمان به یک دستگاه خودرو سواری مظنون و آنرا به توقفگاه منتقل کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از خودرو 17 کيلوگرم هروئین از جاساز درون بدنه خودرو کشف شد.
 
فرشيد در تشريح عمليات ديگر بيان داشت: ماموران انتظامی بخش گلباف شهرستان كرمان با انجام يکسری كار اطلاعاتی و پليسی از حمل و جابجايي مواد مخدر توسط قاچاقچيان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
 
وی افزود: در همين رابطه مأموران انتظامی اين بخش در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در محور گلباف-جوشان به يك دستگاه خودرو سواری هيوندا آونته مشکوک و دستور توقف آن را صادر كردند.
 
فرشيد افزود: مأموران در بازرسي از اين خودرو موفق شدند 114 کيلوگرم ترياك را كه به صورت ماهرانه اي در بدنه خودرو جاساز شده بود کشف كنند.
 
وي با اشاره به دستگيري سه متهم در رابطه با اين كشفيات گفت:متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به همراه مواد كشف شده تحويل مراجع قضائی شدند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار