مشاور عالی سازمان سنجش خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر حذف رشته مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی از آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: با توجه به انتشار برخی از خبر‌های رسانه‌ای مبنی بر حذف رشته مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی از آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ ضمن تکذیب این خبر به اطلاع می‌رساند در دفترچه راهنما انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی بدون گرایش درج شده بود.

وی افزود: پس از اخذ مجوز دانشگاه شهید بهشتی برای پذیرش دانشجو در این رشته به صورت تخصصی و گرایشی در اطلاعیه روز یکشنبه ۲۱ خرداد سازمان سنجش، در رابطه با برخی اصلاحات، به جای کد روزانه و نوبت دوم (شبانه) در بخش رشته محل‌های جدید، کد‌های مهندسی هسته‌ای دانشگاه در قالب ۶ کدرشته مجزا و به صورت گرایشی جایگزین شده است.

کدرشته‌های جدید رشته مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی به شرح زیر است:

 انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی از اردها
۰۱:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
دانشکاه شهید بهشتی در رشته مهندسی هسته ای چند تا گرایش داره
1. پرتو پزشکی
2. کاربرد پرتو ها
3. چرخه سوخت
4. راکتور

پارسال هم دانشگاه بهشتی پذیرش مهندسی هسته ای داشت البته با گرایش چرخه سوخت و راکتور که این عنوان در توضیحات قید شده بود ولی امسال اقایون ترجیح دادن گرایش های پرخطر چرخه سوخت و راکتور رو حذف و از گرایش های بی خطر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
عجیبه در اصلاحیه اولی که داده بودند برای انتخاب رشته همه مهندسی هسته ای دانشگاه شهید بهشتی روزانه شبانه خودگردان و.. را گفته بود حذف شده . در این اصلحیه جدید نیست. فکر کنم از اعتراضی که شده بعدش دوباره برگردوندند.
آخرین اخبار