سنندج؛

فعالیت 13 کمپ ترک اعتیاد در استان کردستان

  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: در حال حاضر 21 هزار معتاد در استان کردستان وجود دارد و 13 کمپ ترک اعتیاد آقایان و یک کمپ ویژه بانوان در راستای درمان معتادین فعال هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سلیم کریمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان در نشست خبری روسای کمیته های شورای مبارزه با مواد مخدر کردستان در سنندج به برخی برنامه های استان در هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره وگفت: بر اساس برنامه های اعلام شده بیش از یک هزار عنوان برنامه مختلف همزمان با هفته مبارزه با اعتیاد در کردستان اجرا خواهد شد.

کریمی برگزاریی مراسم شب شعر اعتیاد، برگزاری مسابقه فوتسال با شعار جامعه عاری از اعتیاد، ، برگزاری 3کارگاه آموزشی برای نوجوانان،  برگزاری 2 کارگاه ویژه روحانیون و کارشناسان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی را از برنامه های این شورا ذکر کرد.

وی راه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر اجتماعی کردن مبارزه با این معضل است، افزود: بحث مقابله در مبارزه با مواد مخدر صنعتی جدید خیلی سخت و پیچیده است و بهترین مبارزه با مقابله و پیشگیری با مشارکت مردم انجام می‌گیرد.

به گفته دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان ، روزانه بیش از 450 نوع مواد مخدر به مواد مخدر موجود افزوده می شود از این رو بحث پیشگیری و آموزش برای مقابله با این پدیده شوم و مخرب امری ضروری است.

وی بیان کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته در حال حاضر 21 هزار معتاد در استان کردستان وجود دارد و 13 کمپ ترک اعتیاد آقایان و یک کمپ ویژه بانوان در راستای درمان معتادین فعال هستند.

 انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار