رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای حل اختلاف افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی را به فرمانداری تهران و شورای شهر ابلاغ کرده و شورا نیز پس از بررسی میانگین اخبار کرایه‌ها آن را به شهرداری تهران ابلاغ کرد.

نامه افزایش نرخ کرایه‌ها را به شهرداری تهران ارسال کردیم/ آخرین زمان فعالیت شورای چهارم هنوز مشخص نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به حضور کولیوند سرپرست اورژانس کشور اظهار داشت: در این جلسه پیشنهادی مبنی بر همکاری شهرداری تهران و اورژانس کشور برای استقرار ایستگاه اورژانس در ایستگاه آتش‌نشانی مطرح شد.

وی افزود: اگر ایستگاه اورژانس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی مستقر شوند با سرعت بیشتری می توانیم به آسیب‌دیده‌های شهر تهران کمک کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به شهرداری و اورژانس برای برگزاری جلسه ای مشترک پیشنهاد دادیم، تصریح کرد: با این جلسه برخی از مسایل موجود در خصوص خدمات رسانی حل و فصل خواهد شد و آنها می توانند مباحث را به صورت یک مصوبه تبدیل و به شورا ارجاع دهند.

چمران با اشاره به آخرین وضعیت افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 96 گفت: هیئت شورای حل اختلاف افزایش نرخ کرایه‌ها را مصوب و برای فرمانداری و شورای شهر ارسال کرده است و ما نیز پس از بررسی میانگین 15 درصدی نرخ کرایه‌ها، آن را به شهرداری تهران ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران پس از بررسی قیمت‌ها این مصوبه را به اجرا خواهد گذاشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به آخرین وضعیت زمان آغاز فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و افزود: بر اساس قانون آخرین فعالیت چهارمین دوره شورای شهر 12 شهریورماه خواهد بود اما اگر مصوبه مجلس مبنی بر تغییر زمان از 12 شهریورماه به 12 مردادماه به تأیید شورای نگهبان برسد زمان فعالیت تغییر خواهد کرد.

چمران تأکید کرد: هنوز مشخص نیست که این مصوبه به تأیید شورای نگهبان رسیده یا خیر و اگر به تأیید شورای نگهبان برسد آن را از این دوره یا دوره بعدی فعالیت شوراها مصوب خواهند کرد.

وی به پد‌های هلی‌کوپتر اورژانس برای خدمات رسانی اشاره کرد و گفت: برخی از این پدها در مناطق نظامی واقع شده و قابل دسترس نیستند، به همین منظور به دنبال آن هستیم که این پد‌های هلی‌کوپتر قابل دسترسی برای اورژانس بر اساس استاندارد‌ها تهیه و مصوب شوند.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر در ادامه به آمادگی و همکاری شهرداری (تا جایی که قانون اجازه دهد) با اورژانس کشور اشاره کرد و گفت: از کمیسیون سلامت تقاضا دارم در این زمینه وارد عمل شود و برنامه‌ای را برای اجرا شدن جهت بهبود امکانات اورژانس به صحن شورا ارایه دهند.

پیر هادی، عضو شورای شهر تهران نیز ضمن تشکر از خدمات شبانه روزی اورژانس به مردم، مطرح کرد: با تلاش‌های مطلوب امدادگران اورژانس، این سازمان نیز در مناسبت‌های مختلف همپای مدیریت شهری اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار