دنیا مالی در جلسه شورای شهر مطرح کرد؛

لزوم استقرار اورژانس در پایگاه های آتش نشانی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهرگفت:شورای شهر می تواند در افزایش ناوگان حمل و نقل به اورژانس کمک کند اما باید ابتدا تدابیر دولت مشخص شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (سه شنبه) برگزار شد با بیان اینکه ما می‌توانیم در افزایش ناوگان حمل و نقل به اورژانس کمک کنیم، اما باید در ابتدا تدابیر دولت در این خصوص مشخص شود، اظهار داشت: کمک قطعی و اصلی باید از سوی دولت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولان در اورژانس تقاضای جایگاه مستقل در پایگاه‌های آتش نشانی نداشته باشند به قطع و یقین مشکلی که هم اکنون در این حوزه وحود دارد، رفع نخواهد شد، گفت:از لحاظ حرفه‌ای باید در زمان وقوع حادثه نیرو‌های اورژانس نیز بلافاصله پس از آتش نشانان در محل حادثه حضور پیدا کنند تا خدمت رسانی با سرعت بیشتری انحام شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع باید کمی فراتر از کمیسیون سلامت مورد بحث قرار گیرد، تصریح کرد: رفع مشکلات موجود در سازمان أورژانس به حوزه شهرسازی و حمل و نقل هم مربوط است که باید به صورت مشترک با یکدیگر وارد عمل شده و ما هم کمک خواهیم کرد.

دنیامالی با اشاره به اینکه مدتی پیش مسئولان در اقدامی خیرخواهانه با مشارکت خیران تعداد زیادی آمبولانس خریداری و به اورژانس هدیه کردند که امروز هم این قابلیت از لحاظ مشارکت مردمی وحود دارد، تاکید کرد: در خصوص سرعت انتقال مصدومان به بیمارستان‌ها باید نقش خطوط ویژه را نیز بررسی کرد.

انتهاى پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار