کرمان؛

جلسه شورای فرهنگ عمومي راور برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومي راور با حضور امام جمعه و ساير اعضاء صبح امروز در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ در ابتدای جلسه پژوهش بعنوان دبير شورا ضمن ارائه گزارش عملكرد شورا وكارگروه‌های مربوطه، به قرائت دستور کار جلسه در خصوص چگونگی تعریف و تدوین پیوست فرهنگی فعالیت‌های اقتصادی بنیاد برکت در شهرستان راور پرداخت.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمين تويسركاني امام جمعه و رئیس شورا گفت: کمبود منابع و اعتبارات مالی را یکی از مشکلات همیشگی شورای فرهنگ عمومی دانست و با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی بنیاد برکت گفت: وجود بنیاد برکت به عنوان معین اقتصادی راور را باید یک فرصت بی بدیل در این شهرستان دانست و انشاألله با همت اعضاء و کارگروه‌های محترم شورا پیوست‌های فرهنگی مناسب و کارشناسی شده تعریف، تدوین و به این بنیاد ارائه دهد تا با حمایت مادی و معنوی این نهاد گام‌های بلندی در راه ارتقاء فرهنگ عمومی به ویژه فرهنگ کار و تلاش در بین اقشار مختلف مردم برداشته شود. 

همچنین ابراهیمی معاون فرماندار گفت: ما با تحقق گفتمان اقتصاد مقاومتی در بین مردم مسلماً خواهیم توانست مشکلات اقتصادی راور را حل کنیم.

وی بیان کرد: وجود پیوست فرهنگی برای فعالیت‌های اقتصادی بنیاد برکت علاوه بر اینکه کمک شایانی به پیشبرد اهداف اقتصادی خواهد کرد، از بروز و ظهور آسیب‌های ناشی از فعالیتهای اقتصادی در آینده نیز جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه ساير اعضاء به بيان نظرات خود در خصوص كارگروه‌هاي اقتصاد مقاومتي و آسیب‌های اجتماعی شورا و همچنين تصميم گيري در خصوص دستور كارجلسه آتي شورا پرداختند، در نهايت اين جلسه با چند مصوبه به كار خود پايان داد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار