آئین معنوی احیا شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حسن نورانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار داشت: این برنامه با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر در گلزار شهدای اهواز انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این برنامه از سوی هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان برای دوازدهمین سال پیاپی در گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود و خانواده‌های شهدا در کنار فرزندان خود به راز و نیاز با خداوند می‌پردازند.

 

نورانی در ادامه به بیان برنامه‌های ویژه آئین معنوی احیا در کنار شهدا پرداخت و اذعان داشت: در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و برادر شهید سید مرتضی شفیعی سخنرانی می‌کند.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان با شاره به اینکه آئین معنوی احیا در کنار شهدا از ساعت 23 روز چهارشنبه 31 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 3 بامداد روز بعد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این برنامه همچنین حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی از شعرای به نام کشور شعرهای خود را قرائت خواهد کرد.

 

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان افزود: همچنین در این برنامه زیارت عاشورا توسط قاسم حردانی، فرزند یکی از شهدای خوزستان و دعای ابوحمزه ثمالی را نیز حجت‌الاسلام سعید شحیطاط از روحانیون خوزستان قرائت می‌ شود.

 

حسن نورانی آخرین برنامه آئین معنوی احیا در کنار شهدا را دعای قرآن به سر اعلام کرد و اذعان داشت: این دعا توسط صادق آهنگران، نغمه‌سرای دوران 8 سال دفاع مقدس زمزمه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت برای برگشت زائران شهدا در بامداد روز پنج‌شنبه یکم تیر ماه وسائل نقیله در مسیرهای مختلف فراهم شده است.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.