بیش از 70 دوره آموزشی کاربردی ویژه جوانان سال گذشته در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تقویت نیروی انسانی متخصص و کارآمد ۷۳ دوره دوره‌های مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای ویژه جوانان در سال گذشته در منطقه آزاد انزلی برگزار شده است.

امین افقی افزود: امسال نیز دورهای جدید و متنوع آموزشی از سوی این سازمان با همکاری مشترک سازمان فنی و حرفه ای استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه کلاس های مهارت آموزی در ۲۰۰ رشته کاربردی به صورت رایگان برگزار می شود، اظهار داشت: مهارت آموزان پس از طی دوره‌های آموزشی تحت نظر اساتید مجرب و کسب مهارت‌های لازم و نیز اخذ گواهی نامه های بین المللی، شرایط ورود به بازار کار برایشان فراهم شده است.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: این دوره ها با حضور یک هزار و 54 نفر مهارت آموز (۸۱۷ مرد و ۲۳۷ زن) در مرکز ارتقای مهارت شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی برگزار شد و تعدادی از این افراد آموزش دیده وارد بازار کار شدند.

افقی تصریح کرد: حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی برای اولین بار در آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور کارگاه تخصصی برگزاری دوره های آموزشی سولار یا سلول های خورشیدی در شهرک صنعتی این منطقه راه اندازی می شود.

 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.