صادق نژاد خبر داد

مهلت ثبت نام ترم تابستان مدرسه رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر تمدید شد

رئیس اداره انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تمدید مهلت ثبت نام در ترم تابستان مدرسه رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.

مهلت ثبت نام ترم تابستان مدرسه رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر تمدید شدبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروش صادق نژاد رئیس اداره انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه مدرسه تابستانی رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اساس یک برنامه چهارساله برنامه ریزی شده است، افزود: این دوره آموزشی همه ساله به صورت ترمی و در طول سال در سطوح گوناگون برگزار می‌شود.

وی از تمدید زمان ثبت این دوره آموزشی خبر داد و یادآور شد: با توجه به درخواست علاقه مندان برای حضور در دوره تابستان این مدرسه مهلت ثبت نام تا پایان روز 14تیرماه 96 تمدید شد و آغاز کلاس‌های این دوره از 17تیرماه برنامه ریزی شده است.

صادق نژاد با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره آموزشی، مطرح کرد: درصدد هستیم با بهره‏ گیری از پتانسیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با در نظر گرفتن الگوی دانشگاه نسل سوم به دنبال تربیت نسلی باشیم که در آینده‏ کارآفرین و محرک اصلی اقتصاد دانش ‏بنیان کشور باشند تا از این طریق با انتقال تجربه موفق چندین ساله دانشگاه در این حوزه به نقش‏ آفرینی در کشور بپردازند.

رئیس اداره انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزاری این مدرسه را با همکاری فدارسیون جهانی رباتیک «فیرا» دانست و اظهار کرد: این مدرسه با شعار «رباتت را خودت بساز!!» به دنبال ایجاد نگرشی جدید و نوین در آموزش رباتیک و هوش مصنوعی است تا با استفاده از مجرب‏‌ترین اساتید و به روزترین روش‎‏های نوین آموزشی به دنبال انتقال انگیزه و شور و نشاط به نسل جوان کشور از سنین پایه باشد.

صادق نژاد با تاکید بر اینکه این دوره آموزشی برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود، ادامه داد: از مهر ماه نیز دوره‌های آموزش رباتیک برای دانشجویان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برگزاری دوره های آموزش رباتیک دانشجویان از مهر ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار