توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶ آغاز شد و تا پایان روز چهارشنبه ۱۴ تیر به مدت چهار روز ادامه دارد.

کلیه داوطلبان از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی می‌توانند در فرصت تعیین شده با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و وارد کردن اطلاعات درخواستی شامل شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی)، شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شناسنامه، نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون به همراه برگ راهنما اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

داوطلبان متقاضی در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی باید علاوه بر کارت شرکت در آزمون گروه اصلی، نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا سوم خود اقدام نمایند.

داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایستی مطابق دستورالعمل به حوزه‌های رفع نقص مراجعه کنند که محل آن بر مبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان که در بند ۴۴ تقاضانامه ثبت نام، مشخص‌کرده‌اند می‌باشد.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت نام، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت این اطلاعات اقدام نماید.

همه اطلاعات شامل نحوه برگزاری، پاسخگویی، نحوه علامت گذاری و ... در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون قید شده و همزمان با توزیع کارت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن برای شرکت در جلسه آزمون الزامی ‌می‌باشد.

گفتنی است: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه جاری، گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنج شنبه ١٥ تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ١٦ تیر و گروه زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه ١٦ تیر همزمان در ۳۷۲ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار