امیر سیدزاده معتقد است اگر حضور بازیگران برای تبلیغ فیلم‌ها با نیت حمایتی باشد، بازخورد مناسبی دارد.

حضور بازیگران برای تبلیغ فیلم‌ها اتفاق بدی نیستسید امیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما در خصوص روش جدید تبلیغات فیلم که توسط بازیگران و عوامل فیلم با حضورشان در سینماها انجام می‌گیرد، به خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اگر با هدف حمایت از اثر باشد اشکالی ندارد؛ اما اگر با نیت دریافت وجه صورت بگیرد، در درستی این مسئله شک و تردید ایجاد می‌شود. 

وی افزود: از طرفی اگر در این شیوه تبلیغات بازیگر و عوامل خود فیلم باشند، ایرادی ندارد و اتفاق خوبی است؛ چون از فیلمش دفاع می‌کند. به عنوان مثال باریگران «مادر قلب اتمی» با نیت خیر و برای خود اثر در کار تبلیغاتی آن حضور پیدا کردند.

سیدزاده خاطرنشان کرد: در اصل شکل کلی کار با شرایطی که بیان کردم، بستر مناسبی را برای معرفی فیلم فراهم می‌کند. بخصوص فیلمی که مورد تحریم قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.