سید امیر سیدزاده تهیهکننده سینما در خصوص روش جدید تبلیغات فیلم که توسط بازیگران و عوامل فیلم با حضورشان در سینماها انجام میگیرد، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اگر با هدف حمایت از اثر باشد اشکالی ندارد؛ اما اگر با نیت دریافت وجه صورت بگیرد، در درستی این مسئله شک و تردید ایجاد میشود.
وی افزود: از طرفی اگر در این شیوه تبلیغات بازیگر و عوامل خود فیلم باشند، ایرادی ندارد و اتفاق خوبی است؛ چون از فیلمش دفاع میکند. به عنوان مثال باریگران «مادر قلب اتمی» با نیت خیر و برای خود اثر در کار تبلیغاتی آن حضور پیدا کردند.
سیدزاده خاطرنشان کرد: در اصل شکل کلی کار با شرایطی که بیان کردم، بستر مناسبی را برای معرفی فیلم فراهم میکند. بخصوص فیلمی که مورد تحریم قرار گرفته است.
انتهای پیام/