سیدزاده می‌گوید اگر در تولید و اکران عدالت رعایت شود بسیاری از موضوعات حل می‌شود.

سید امیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما در خصوص پررنگ‌تر شدن تولید فیلم‌های کمدی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اگر تولید فیلم‌های کمدی به بهانه اینکه مردم آن‌ها را برای خنده و تفریح می‌پسندند محل عرضه دیگر ژانرها را تنگ کند زنگ خطر خواهد بود چون مردم و جامعه از روبرو شدن با نیازهای دیگری که با دیگر فیلم‌ها پاسخ آن را می‌گیرند باز می‌مانند.

وی افزود: باید حتما فضا برای تولید و عرضه دیگر ژانرها بازتر شود تا از صدمه دیدن بدنه سینما و فرهنگ کشور جلوگیری شود و این عدالت را در صدور پروانه ساخت می‌توان عملی کرد تا به اعتدال ژانرهای مختلف تولید شوند.

وی ادامه داد: آن چیزی که مشخص است هم‌اکنون به جز تولید، عدالت در رابطه با اکران نیز رعایت نمی‌شود و به عنوان نمونه تعداد سالنی که به یک فیلم می‌دهند نسبت با دیگر آثار قابل قیاس نیست.

این تهیه‌کننده اذعان داشت: فیلم‌های اجتماعی نیز باید با تعداد سالن کافی در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد تا نیاز آنها را رفع کند.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: البته نمی‌توان از بار ترافیکی فیلم‌های اکران نشده حرف نزد و ما باید این انعطاف را داشته باشیم که شورای صنفی نمایش نیز معذوراتی دارد اما این نباید به عدالت در دادن سالن‌ به فیلم‌ها خدشه‌ای وارد کند.

سیدزاده خاط نشان کرد: به شخصه معتقدم سینما و مخاطب به همه ژانرها نیاز دارد و باید از فروش بالای آنها به جای خرده گرفتن خوشحال باشیم و نگوییم چرا فلان فیلم می‌فروشد!البته با در نظر گرفتن انصاف وعدالت در اکران.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار