در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

در این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.

 

 امارات: پس از پایان ضرب‌الاجل، این‌گونه با قطر برخورد می‌کنیم
وزیر مشاور امارات در امور خارجه از این امر پرده برداشت که با پایان یافتن مهلت داده شده توسط عربستان، امارات، بحرین و مصر به قطر برای پاسخ به خواسته‌هایشان، چگونه با دوحه برخورد خواهد شد.

 

 بدنسازی ویژه برای مرد فراری از بدنسازی!
مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال رویه‌ای جدید برای بدنسازی خود بر خلاف سالهای گذشته در پیش گرفته است.

 

مردها با این 10 روش ابراز عشق می کنند
زمانی که همسرتان در مورد چیزهایی که دوست دارید از شما سوال می کند، یعنی به شما علاقمند است. او دوست دارد همه چیز را در مورد شما بداند و برای علایق شما ارزش قائل است.

 

نمی‌دانم چرا مشهور شدم؟!
آن‌هایی که می‌خواهند عنوان سلبریتی کنار اسم و رسم‌شان بنشیند، باید خود را به آب و آتش بزنند، در این هیاهو اما یکی هم هست که از شدت «معمولی بودن» معروف شده است تا قواعد دنیای شهرت و نام‌آوری را بشکند.

 

قصاب داعش کشته شد
برخی منابع از هلاکت ابوعبدالله کوزوو یکی از سرکرده های داعش موسوم به قصاب در عملیات نیروهای ارتش سوریه و با پوشش هوایی روسیه در ادلب خبر دادند.

 

کشف قدیمی ترین کتاب رنگ آمیزی جهان
چندین سال است که شاهد چاپ کتاب‌های رنگ آمیزی بزرگسالان هستیم، اما به تازگی معلوم شده که آن‌ها مدت طولانی است که وجود دارند، و فقط از چند دهه صحبت نمی‌کنیم، بلکه از صد‌ها سال حرف می‌زنیم.

 

تصمیم گیرنده اصلی در قطر کیست؟
در طی چند سال، حمد توجهی به اعتراضات دیپلماتیک به برنامه های الجزیره نمی کرد، اغلب در پاسخ با لحن حیرت آور و غافلگیر کننده ای به سفرا می گفت الجزیره مستقل است و باید از آزادی بیان برخوردار باشد.

 

عکس‌هایی که محرمانه‌شدند/ سردخانه بندرعباس کیپ تا کیپ پر از جنازه بود/ انگار اجساد از فرق سر تا نوک پا چاقو خورده بودند + عکس
محرمانه! عکس‌هایی که 29 سال پیش، عربعلی هاشمی از حادثه حمله ناو جنگی آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرباس 655 ایران‌ایر ثبت کرد، مدت‌هاست مُهر محرمانه‌خورده‌اند.

 

 

خلیج فارس مزار برادرم است/ 300 هزار دلار غرامت بعد از 8 سال
۱۵۶ مرد، ۵۳ زن، ۵۷ کودک ۲ تا ۱۲ ساله ، ۸ کودک زیر 2 سال و 16 خدمه پرواز ؛ 290 سرنشینی بودند که صبح یکشنبه دوازدهم تیرماه 1367 سوار هواپیمای مسافربری بندرعباس- دوبی شدند و هشت دقیقه بعد ، هدف موشک‌های یک ناو نظامی آمریکایی قرار گرفتند و پرواز شان، هیچوقت به مقصد نرسید.

 

ماجرای جسد جوانی با گردن بریده
ساعت 22:30 شب یکشنبه گذشته شهروندان در تماس با پلیس 110، از وقوع جنایتی هولناک در انتهای پنجتن 83 خبر دادند.

   

قتل همسر به خاطر دهن‌لقی
دیوان عالی کشور رأی خود را درباره دو پرونده قتل که در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شده ‌بود، اعلام و آرای هر دو پرونده را تأیید کرد.

 

اتاق‌های جادویی با قیمت‌های نجومی در رستوران‌های لوکس + عکس
وجود بخش VIP در برخی رستوران‌های لوکس با قیمت ورودی بسیار بالا و بعضا نجومی یکی از مسائلی است که در منطقه شمیرانات استان تهران به چشم می‌خورد.

 

مقایسه جالب علی کریمی و مارادونا
سایت ایتالیایی کالچو نیوز در گزارشی به حضور جادوگر فوتبال ایران روی نیمکت نفت اشاره کرد و از مقایسه او با مارادونا نوشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.