موزه ملی قرآن کریم نسخه‌های دو زبانه کتاب آسمانی مسلمانان را به مهمانان و بازدیدکننده‌های خارجی‌ اهدا می‌کند.

اهدای قرآن‌ با ترجمه انگلیسی به گردشگران خارجیفخرالدین صابری، رئیس موزه ملی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اقدام موزه ملی قرآن کریم برای اهدای نسخه‌های دوزبانه کتاب آسمانی مسلمانان به مهمانان و بازدیدکنندگان خارجی این موزه خبر داد و اظهار داشت: این نسخه‌های قرآنی با هدف تسهیل استفاده بازدیدکنندگان خارجی، به زبان انگلیسی ترجمه شده‌اند.

وی افزود: پیش از این بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه ملی قرآن کریم با دست خالی از این موزه می‌رفتند، اما از روز‌های اول ماه شوال با بازدید از موزه نسخه دو زبانه قرآن کریم را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

رئیس موزه ملی قرآن کریم از قرارگیری برنامه رونمایی نسخه قرآن کتابت شده توسط آقاجان پرتو در برنامه کاری تابستانی موزه ملی قرآن کریم خبر داد و خاطرنشان کرد: هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این مراسم رونمایی مشخص نشده است.

یادآور می‌شود که اهدای نسخه‌های قرآنی از دیرباز تا به امروز راهکاری برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با کتاب آسمانی مسلمانان و پیام‌های انسان‌ساز تبیین شده در آن بوده است. این راهکار یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترویج فرهنگ قرآنی است.

 

انتهای پیام/

 

گردشگران خارجی کتاب آسمانی مسلمانان را هدیه می‌گیرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار