اردبیل؛

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در اردبیل گشایش یافت

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پدرنژاد، مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری با هدف ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی در استان اردبیل گشایش یافت .

وی با بیان اینکه نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و لوستر به مدت 4 روز در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برپا خواهد بود، افزود: این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات لوازم خانگی، تصویری و صوتی، تجهیزات آشپزخانه، لوستر، کالای خواب، فرش ماشینی و دستباف را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 12 استان شرکت دارند، افزود: در این نمایشگاه 60  واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، گیلان،  آذربایجان شرقی، قزوین، مازندران ، اصفهان، یزد ، فارس، زنجان ، البرز و اردبیل محصولات خود را به نمایشگاه گذاشته اند.

پدرنژاد اظهار کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری آشنایی با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان ، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده و ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان  است .

 

انتهای پیام/ح

حضور 60 واحد تولیدی در نمایشگاه بین المللی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.