سومین جشنواره عکاسی خورشید هشتم در گراش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: این جشنواره در دو بخش نمایشگاهی، مسابقه حرفه‌ای و اینستاگرامی برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش، بخش نمایشگاهی جشنواره خورشید هشتم شامل عکس‌های قدیمی و خاطره‌انگیز از سفر‌های زیارتی به مشهد مقدس و عکس‌هایی از دوره‌های قبل همایش هشتمین آفتاب است.

همچنین برای شرکت در بخش حرفه‌ای مسابقه، عکاسان باید حداکثر ۱۰ عکس را تا ۲۵ مردادماه ۹، ۶ به دبیرخانه ارسال و برای مسابقه اینستاگرامی نیز، هر نفر می‌تواند حداکثر ۱۰ عکس از سومین همایش هشتمین آفتاب را در فضای مجازی اینستاگرام با هشتگ HashtominAftab٣# منتشر کند.

دبیرخانه این جشنواره برای بخش مسابقه از عکاسان و همشهریان دعوت می‌کند تا در برگزاری سومین همایش هشتمین آفتاب، ۹ تا ۱۳ مرداد ماه امسال در حسینیه ابوالفضل (ع)، از این رویداد فرهنگی - مذهبی عکاسی کرده و در یکی از شاخه‌های عکس حرفه‌ای و اینستاگرامی شرکت کنند.

بر این اساس، مهلت ارسال عکس‌های خاطره‌انگیز تا پایان تیرماه ۹۶ است.

سوم شهریورماه نمایشگاهی از عکس‌های برگزیده این مسابقه در نماز جمعه بر پا می‌شود، و جوایز مسابقه عکاسان برگزیده اهداء می‌شود.


علاقه مندان می‌توانند به آدرس دبیرخانه، خیابان امام (ره)، روبه‌روی بانک صادرات، ساختمان جابری، موسسه فرهنگی هنری هفت برکه مراجعه و پست الکترونیکی gerash@gmail.com و یا شماره ۰۹۰۳۳۸۷۰۸۳۷ و یا با تلفن ثابت ۵۲۴۴۹۹۷۰ - تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

برگزاری جشنواره عکاسی در گراش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار