مدیر اموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه قریب به چهار هزار داوطلب در پنج گروه آزمایشی کنکور با هم رقابت می‌کنند، گفت: 72 درصد این داوطلبان در رشته تجربی شرکت دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛سید لطف‌الله فروزان با اشاره به برگزاری همزمان آزمون سراسری کنکور در حوزه‌های شهرستان اظهار داشت: قریب به چهار هزار داوطلب در پنج گروه آزمایشی روز پنج شنبه و جمعه با هم رقابت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه تصریح کرد: از مجموع 18 هزار و 500 داوطلب کنکور در استان، سه هزار و 921 نفر در شهرستان کهگیلویه در این آزمون شرکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: دو هزار و 887 دانش‌آموز شرکت کننده در کنکور امسال در رشته تجربی شرکت دارند که از این تعداد یکهزار و 585 نفر خانم و یکهزار و 302 نفر آقا هستند.

فروزان تصریح کرد: رشد صعودی گرایش به سمت رشته تجربی طی سال‌های اخیر درصد شرکت کنندگان در این رشته را در آزمون امسال 72 درصدی کرده است.

همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری پروژه ملی کنکور 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری این آزمون اندیشیده شده است به برودت هوا اشاره کرد و گفت: با توجه به شدت گرما و ضرورت تأمین سیستم‌های سرمایشی در حوزه‌های آزمون شرکت برق همکاری کند برق شهرستان در این روزها قطع نشود.

فروزان، افزود: جهت حفاظت آزمون و تأمین نظم و امنیت مسؤولانی که قصد بازدید از حوزه‌ها را دارند باید با هماهنگی قبلی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.