مربی تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته با هدف کسب عنوان قهرمانی آسیا راهی مسابقات قزاقستان می‌شود.

حسین روحانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی کاراته بعد از بازی های کشورهای اسلامی جمهوری آذربایجان 4 مرحله اردو آمادگی را پشت سر گذاشت و بر روی نقاط ضعف ملی پوشان کار کردیم.

وی ادامه داد: حضور کاراته کاهای تیم ملی امید در کنار ملی پوشان بزرگسال باعث شد تا جوانان ما از قهرمانان جهان تجربه کسب کنند و با آمادگی بیشتری راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

روحانی افزود: در دوره گذشته تیم ملی با کسب یک طلا، 3 نقره و دو برنز در جایگاه سوم ایستاد اما در قزاقستان در نظر داریم در هر 6 وزن عملکرد درخشانی داشته باشیم تا با کسب مدال طلا بیشتر عنوان قهرمانی آسیا را از آن ایران کنیم.

وی درباره حمایت فدراسیون عنوان کرد: در حال حاضر فدراسیون مشکلات مالی فراوانی دارد اما این موضوع تاثیری بر اردوهای تیم ملی نداشته است و ملی پوشان در فرصت کوتاهی که داشتند با حمایت فدراسیون برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شدند.

روحانی تصریح کرد: برای حضور موفق در بازی های 2018 اندونزی و نیز المپیک 2020 توکیو نیاز به تدارکات و حمایت بیشتری داریم تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

مربی تیم ملی کاراته مردان در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه بهتر نسبت به دوره قبل در ژاپن خواهیم داشت تا با عنوان قهرمانی به کشور برگردیم.

انتهای پیام/



مشکلات مالی فدراسیون تاثیری برعملکرد تیم ملی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار