درگوشی‌های دقیقه نودی با کنکوری ها/جولان فروش دارو و مکمل در آرایشگاه‌های زنانه/ وزرارت صنعت در مبارزه با اعتیاد رشته‌های ما را پنبه می‌کند/ سر جلسه کنکور به هیچ وجه شکلات نخوریدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

درگوشی‌های دقیقه نودی با کنکوری‌ها
آخرین روز‌های قبل از کنکور و رعایت نکاتی برای حفظ آمادگی و آرامش تاثیربسزایی در موفقیت داوطلبان خواهد داشت که به برخی از این مسائل اشاره می‌شود.

زنگ خطر افزایش ناباوری در مردان
فرصت برای بچه‌دار شدن همیشگی نیست و هر سالی که می‌گذرد قدرت باروری زوجین کمتر می‌شود بنا بر این در نظر داشتن آن جز نکات مهم به حساب می‌آید.

کارمندان صبح خود را با این اسموتی‌ها آغاز کنند
مصرف اسموتی‌های معرفی شده در بخش زیر انرژی شما در طول روز را تامین می‌کند.

سر جلسه کنکور به هیچ وجه «شکلات» نخورید!
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ترکیب نان سبوس دار به همراه پنیر و گردو را بهترین صبحانه برای داوطلبان کنکور دانست.

بهترین ضددرد‌های خانگی برای تسکین دندان درد
اگر تا به حال دندان درد را تجربه کرده باشید حتما می‌دانید که چقدر سخت و عذاب آور است. در این مطلب روش‌های خانگی برای تسکین این درد به شما معرفی می‌شوند.

امنیت سوالات؛ نیمه گمشده نظام آموزشی
عضوکمیسیون آموزش و تحیقات مجلس گفت: امنیت برگزاری امتحانات برای حفظ آرامش دانش آموزان ضروری بوده و آموزش و پرورش باید از تجربیات مثبت برای این امر بهره بگیرد.

۲میلیون جوان معتاد در کشور وجود دارد
دبیرکل جمعیت مبارزه با اشاره به ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار جوان معتاد در کشور گفت: دروازه ورود به اعتیاد، دخانیات و قلیان است و در این زمینه باید فعالیت فرهنگى کنیم.

با خود گویی‌های منفی در آخرین روز باقی مانده به کنکور چه کنیم؟ /اینفوگرافیک
افرادی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند هرگز اجازه ورود افکار منفی را به ذهن خود راه نمی‌دهند.

فروش دارو و مکمل به آرایشگاه‌های زنانه رسید
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: آرایشگران حق تجویز و یا استفاده از هیچ گونه دارو و مکمل‌های دارویی را برای مراجعان ندارند.

ساخت کیت‌های تشخیص تب کریمه کنگو
رئیس انستیتو پاستور ایران از آغاز مهم‌ترین پروژه تحقیقاتی مبنی بر ساخت کیت‌های تشخیص فوری تب کریمه کنگو برای نخستین بار در جهان خبر داد.

سونوگرافی و غربالگری رایگان «پاپ اسمیر» برای زنان پایتخت+جزئیات
جانشین امداد و درمان درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به راه اندازی درمانگاه تک تخصصی با امکان تست پاپ اسمیر رایگان در پایگاه مقاومت بسیج منطقه ۱۰ خبر داد.

وزارت صنعت در مبارزه با اعتیاد رشته‌های ما را پنبه می‌کند
وزیر بهداشت گفت: وزارت صنعت، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه به خاطر سود و منفعت خود جلوی توسعه صنعت دخانیات را نمی‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار