معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعرفه‌ جديد خدمات دندانپزشکی در همدان اجرايي مي‌شود.

اجرایی شدن تعرفه‌ جديد خدمات دندانپزشکی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا عبادیان از طراحی تعرفه‌ جدید خدمات دندانپزشکی در استان خبر داد و اظهار کرد: تعرفه جدید به وزارت بهداشت ارسال شده که امیدواریم مورد موافقت قرار گیرد.

وی تعرفه جدید دندانپزشکی را پایین‌تر از تعرفه‌های قبلی دانست و گفت: با کمک انجمن دندانپزشکان عمومی و انجمن متخصصان دندانپزشک این تعرفه طراحی و به وزارت بهداشت ارسال شده است.

معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه در حال حاضر دندانپزشکان استان طبق این طرح عمل می‌کنند، تصریح کرد: تعرفه فعلی پایین‌تر از تعرفه قبلی استان و نیز استان‌های مشابه است.

وی با بیان اینکه در رابطه با ارائه طرح تعرفه جدید خدمات دندانپزشکی 6 ماه کار کارشناسی انجام شده است، گفت: امیدواریم در سال جدید با جمعبندی وزارت بهداشت، تعرفه جامعی را ارائه دهیم.

عبادیان خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت باید در رابطه با تعرفه‌ها با سازمان نظام پزشکی به جمع‌بندی برسد و با ارائه آن به هیأت دولت، هیأت دولت آن را به عنوان تعرفه جامع تصویب کند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است بسیاری شهرستان‌ها و استان‌ها حتی زیر تعرفه مصوب خدمات دندانپزشکی ارائه دهند، گفت: اگر تعرفه یکسان و عادلانه در سراسر کشور ارائه شود بهتر از این است که تعرفه‌ای نباشد و به این شکل کنترل بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.