«کله آهنی» انیمیشنی برای رده سنی 4 تا 15 سال و محوریت آن جنگ حیوانات با تکنولوژی است.

کله آهنی؛ داستان لاک پشتی با سر خیلی بزرگغلامرضا ملااحمدی کارگردان و نویسنده انیمیشن «کله آهنی» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «کله آهنی» انیمیشنی برای رده سنی 4 تا 15 سال و محوریت آن جنگ حیوانات با تکنولوژی است.

وی ادامه داد: این انیمیشن به اراده و توانایی کودکان می‌پردازد و در جهت رشد آن گام بر می‌دارد. انیمیشنی که ما کار کردیم هم خانواده و هم کودکان را در بر می‌گیرد؛ چون کودکان در کنار خانواده به تماشای فیلم می‌نشینند.

وی درمورد داوری کودکان بیان کرد: بچه‌هایی که حکم داوری دارند، نماینده مخاطب عام هستند و اگر جشنواره توسط فیلم‌هایش بتواند آن ها را به سمت خودش بکشاند، به رسالت خود وفا کرده است و کارگردانان این حوزه بهتر نیاز کودکان را در آثارشان لحاظ می کنند.

وی در مورد استقبال مخاطبان نسبت به انیمیشن «کله آهنی» اظهار داشت: استقبال خیلی خوبی که از فیلم شد. باعث شد تا به سانس های فوق‌العاده برسد و خستگی چندماه تولید را از تنمان خارج کرد.

در ادامه این گفتگو، عرفان لولاکی تهیه‌کننده «کله آهنی» در مورد مشکلات تولید این کار افزود :ساخت پروژه «کله آهنی» بسیار سنگین بود. نزدیک به سه سال کار مداوم منجر به ساخت این انیمیشن شد و خدا را شکر توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. این اثر یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه را به خود اختصاص داد که امیدوارم بتواند در جشنواره های مختلفی دیده شود.

وی درباره موضوع این انیمیشن بیان کرد: یک لاک‌پشت کله بزرگی است که داخل لاکش جا نمی‌شود و محکوم به فناست؛ اما همین عیبش باعث نقطه قوت او می‌شود.

وی در خصوص سختی کار انیمیشن گفت: ساخت انیمیشن به شدت کاری سخت و دشوار است که صبوری بالایی را می‌طلبد و ما همه تلاشمان کردیم تا کار خوبی را به مخاطب ارائه دهیم. کله آهنی یک اتفاق از آن هدف های بزرگ ما در این حوزه است و دو کار دیگر را در دست تولید داریم که بعد از آن دو کار به حرفه خودم کارگردانی بر می گردم؛ چون ساخت انیمیشن به شدت دشوار است.

وی خاطرنشان کرد: کله آهنی یک انیمیشن متفاوت و جذاب است که به خوبی به دغدغه کودکان می پردازد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار