مهمترین اخبار تعزیرات حکومتی را با یک کلیک مشاهده کنید.

کشف 500 کیلو گوشت فاسد از یک کبابی در پایتخت/ قیمت نداشتن کالا در صدر تخلفات صنفیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بخش خبری به مهمترین اخبار تعزیرات در هفته ای که گذشت اشاره می شود.

 

*کشف 500 کیلو گوشت فاسد از یک کبابی در پایتخت

 بهمن حسن بیگی، رئیس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت:روز گذشته در قالب گشت سیار با حضور دستگاه های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دامپزشکی استان و بازرسی نظارت اصناف از یک رستوران در جنوب شرق تهران بازدید به عمل آمد.

 وی با بیان اینکه در این بازرسی مشخص شد که این رستوران در تهیه و پخت غذا از گوشت‌های فاسد و غیربهداشتی استفاده کرده است، ادامه داد: 500 کیلو گوشت فاسد و غیر قابل مصرف از این کبابی کشف و معدوم شد.

 حسن بیگی با تاکید بر اینکه  این رستوران به دلیل  رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی مراجع قضایی پلمپ شد، گفت: ارزش ریالی تخلف این کبابی 40 میلیون ریال برآورد شده است.

 

* قیمت نداشتن کالا در صدر تخلفات صنفی

بهمن حسن بیگی، رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران  اظهار داشت: ۹ اکیپ بازرسی در قالب طرح نظارتی به سطح شهر اعزام شدند.

 رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این گشت‌ها اتحادیه‌ها، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان دامپزشکی و نیروی انتظامی حضور داشتند.

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد: در مجموع متخلفان به پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه در حق خزانه دولت محکوم شدند.

 

* محکومیت 2 میلیاردی واحدهای صنفی متخلف

 بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان  اظهار داشت: 83 اکیپ در قالب گشت سیار به مدت 7 روز از 4 تا 10 تیر ماه در تهران جهت بازرسی و نظارت به سطح شهر اعزام شدند.

 رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: اتحادیه‌ها، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان دامپزشکی و نیروی انتظامی در این گشت‌ها حضور داشتند.

 وی با بیان اینکه روز گذشته یک هزار و 32 واحد مورد بازرسی قرار گرفت، تاکید کرد: با احراز تخلف برای 142 واحد، پرونده تخلفاتی تشكيل شد و پس از سیر مراحل قانونی برای 129 پرونده حكم صادر و پرونده مختومه شد.

 رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در مجموع متخلفان به پرداخت جریمه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 436 میلیون ریال در حق خزانه دولت محکوم شدند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار