خبر‌های پلیس فارس در روز یکشنبه ۱۱ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی استان در خصوص کالای قاچاق اظهار کرد: طی یک سال گذشته مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل کالا‌های سلامت محور، پوشاک، لوازم یدکی، سیگار، لوازم خانگی توسط مأموران کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص ۴ هزار و ۶۷۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقیف شده است، تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی  ۶ هزار و ۷۹۰ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده اند.

 سردار گودرزی با اشاره به اینکه در این مدت ۶۱ فقره پرونده با ارزش بالای ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است، ادامه داد: ارزش کل محموله‌های قاچاق کشف شده بالغ بر ۲۰۶ میلیارد تومان برآورد شده است.

این مقام انتظامی افزود: تعداد دستگیر شدگان در این حوزه ۲۹ درصد، تعداد خودرو‌های توقیفی ۲۸ درصد و ارزش ریالی محموله‌های قاچاق کشف شده ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

۲۵ فقره سرقت در پرونده سارق

سرپرست پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک سارق تلفن همراه و کشف ۲۵ فقره سرقت از وی خبر داد.
سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان شیراز فردی که درحال سرقت یک دستگاه تلفن همراه از یک شهروند بود دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی فارس انتقال داده شد.


سرهنگ سروقد افزود: در تحقیقات انجام شده، این سارق به ۲۵ فقره سرقت و کش روی تلفن همراه در شهرستان شیراز اقرار کرد که صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون ۱۴ نفر از شکات شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: سارق دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.