رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس:

۸ پروژه بهزیستی در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس افتتاح می‎شود

۸ پروژه بهزیستی در شهرستان گنبدکاووس با حضور معاون پیشگیری مبارزه با موادمخدر کشور در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا شهمرادی رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس درباره برنامه‌های هفته مبارزه با موادمخدر در این شهرستان اظهار داشت: با حضور معاون پیشگیری مبارزه با مواد مخدر کشور، ۸ پروژه در شهرستان گنبدکاووس راه‎اندازی و افتتاح خواهد شد.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس افزود: برای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر در مناطق آسیب پذیر، ۲ پایگاه خدمات اجتماعی و ۲ پایگاه سلامت اجتماعی در محله اسلام‎آباد گنبدکاووس افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای پاکسازی این مناطق آلوده از سال گذشته تاکنون فعالیت‎‌های خوبی با همکاری دستگاه‎‌های اجرایی انجام شده و امیدواریم با افتتاح این پایگاه‎ها، بتوانیم در کاهش آسیب‎‌های اجتماعی این منطقه بیش از بیش تلاش کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس یادآورشد: همچنین کمپ بانوان در شرق استان با محوریت گنبدکاووس در این شهرستان افتتاح می‌شود تا بتوانیم بانوان معتاد را بهبود بخشیده و به عنوان راس یک خانواده به آغوش خانواده و فرزندانشان برگردانیم.

شهمرادی تاکید کرد: ۳ مرکز مشاوره روانی در زمینه آسیب‎‌های اجتماعی و مشکلات آنان نیز به صورت متمرکز افتتاح و راه‎اندازی می‎شود.

انتهای پیام/پ

گلستان دومین استان کشور در شیوع و مصرف مواد مخدر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.