مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از اتمام مهلت شرکت در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی و امکان ثبت‌نام در بخش آنلاین این رقابت تا بیستم تیرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نورعلی غلامحسین نیاسماکوش مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت : ثبت نام در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی دهم تیر به اتمام رسید ولی شرکت بر خط (آنلاین) در آن تا بیستم تیرماه ادامه دارد.

 

وی از افزایش بیش از 9 برابری مشارکت مردم استان سمنات در در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت : شمار افراد ثبت نام کننده در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تاکنون به بیش از 28 هزار نفر رسیده است در حالی که میزان حضور مردم در جشنواره سال قبل بیش از سه هزار نفر بود.

 

گفتنی است ، شش عنوان کتاب شامل کتاب 10 قصه از امام رضا (ع) ویژه سنین چهار تا 11 سال، کتاب ماه غریب من برای نوجوانان سنین 12 تا 17 سال، کتاب مهارت های زندگی از سیره رضوی، امام رضا (ع) و زندگی، بانوی ملکوت و کتاب چلچراغ ویژه سنین 18 سال به بالا برای جشنواره هفتم معرفی شده است.

 

شایان ذکر است ، بانوی ملکوت و چلچراغ ویژه حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) است و شرکت کنندگان می توانند به صورت فردی و خانوادگی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت و آثار خود را به صورت نقاشی و خلاصه داستان ارائه دهند.

 

آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با دهه کرامت و مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.
انتهای پیام / ه

اتمام مهلت شرکت در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.