رئیس اداره امور تربیتی آموزش پرورش فارس از معرفی ۳۰ اثر به ششمین جشنواره تجارب برتر تربیتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح اله سخایی ضمن رئیس اداره امور تربیتی آموزش پرورش فارس گفت: با پایان داوری ۲۸۶ اثر رسیده به دبیرخانه ششمین جشنواره تجارب برتر تربیتی در فارس، ۳۰ اثر به عنوان آثار برتر مرحله استانی برای حضور در مرحله کشوری معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ششمین جشنواره تجارب برتر تربیتی با استناد به بند ۱-۲۳ سند تحول بنیادین و شیوه نامه پایدار وزارت متبوع برگزار می‌شود افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، دسترسی به اندوخته‌های تجربی و مستند دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و حضور آنان در عرصه‌های پژوهشی است.

سخایی گفت: استان فارس پارسال موفق به کسب مقام اول کشوری در این جشنواره شد.

وی همچنین از برگزاری مرحله استانی چهارمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس تفکر و سبک زندگی در فارس خبر داد و گفت: در این جشنواره نیز ۷۵ اثر از ادارات سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری تعداد ۱۰ اثر برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.


رئیس اداره امورتربیتی آموزش پرورش فارس افزود: اهمیت برگزاری جشنواره‌های علمی، دستیابی و درک روشن از وضعیت ها، باید‌ها و نباید‌ها در فرایند توسعه علمی است.


سخایی افزود: چهارمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی نیز با هدف غنی سازی محتوا و روش‌های تدریس به شیوه فعال و بهره گیری از تجربیات، دیدگاه‌ها و روش‌های تدریس موثر و فعال دیگر همکاران برای ارتقا سطح کمی و کیفی کلاس‌های دروس پرورشی و بویژه درس تفکر و سبک زندگی برگزار می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه با کاربست این تجارب در آسیب شناسی و دفع معضلات روش‌های سنتی تدریس موثر است افزود: این جشنواره به استناد بند ۷-۱۱ سند تحول بنیادین و شیوه نامه پایدار وزارتی برگزار می‌شود و استان فارس در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ توانسته بود مقام دوم کشوری این جشنواره را از آن خود کند.

انتهای پیام/ن

ارسال ۲۸۶ اثر به ششمین جشنواره تجارب برتر تربیتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار