کارشناس حوزه پتروشیمی گفت: فرمول و ضرایب کنونی محاسبه قیمت خوراک پتروشیمی ها، عادلانه بوده و از هر گونه سوء استفاده و ضرر به بیت المال جلوگیری می کند.

معادله قیمت خوراک پتروشیمی دست سودجویان را کوتاه می کندمحمدحسین اردشیری کارشناس حوزه پتروشیمی در گفتگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره تعدیل خوراک پتروشیمی اظهار داشت: قیمت خوراک صنایع پتروشیمی مصوب مجلس بوده و معتقدم مشکل نداشته و عادلانه است.

وی با بیان اینکه قیمت فعلی خوراک بهترین نرم قیمت است، افزود: اگر بخواهند قیمت را کمتر کنند، امکان دارد پتروشیمی ها از این موضوع سوء استفاده کنند و اگر آن را افزایش دهند نیز به ضرر صنایع وابسته خواهد بود.

 این کارشناس حوزه پتروشیمی تصریح کرد: قیمت فعلی نه ضرری برای صنایع پتروشیمی و نه برای صنعت نفت کشور دارد، چراکه خوراک صنایع مذکور مواد خام حاصل از نفت یا گاز طبیعی است و با این فرمول تصویب شده هزینه ناشی از پول نفت بصورت مجانی در اختیار دیگران قرار نمی گیرد.

 اردشیری ادامه داد: حتی من معتقدم که هر گونه تخفیف در قیمت خوراک صنایع پتروشیمی به ضرر بیت المال است.

وی با اشاره به تصمیم برخی بر تغییر ضرایب فرمول محاسبه قیمت خوراک گفت: کمیسیون بررسی کننده باید اصول را رعایت کنند که هیچ ضرری به بیت المال وارد نگردد.

 انتهای پیام/

فرمول قیمت خوراک پتروشیمی تغییر نمی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار