به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار داشت: شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان، با هدف ایجاد فرصتی برای معرفی توانمندیهای تجار و صادرکنندگان ایرانی، به عنوان نماینده انحصاری شرکت DMG در ایران اقدام به برگزاری پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان هند با برند Big ۵کرده است.
رسول محققیان گفت : برنامه ریزی کلان و ویژه کشور هندوستان برای تبدیل شدن به سومین بازار بزرگ صنعت ساخت و ساز در جهان تا سال ۲۰۲۵ موجب رونق و سرمایه گذاری های عظیم در بخش مسکن، زیرساخت های شهری، خدمات حمل و نقل و توسعه مسیرهای ارتباطی ریلی و جاده ای این کشور شده است.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان اعلام کرد: رشد اقتصادی هفت درصدی به طور مستمر در سال های اخیر نشان از روند توسعه این کشور دارد و گمان میرود تا سال ۲۰۲۵ هندوستان از کشورهای پیشرفته نظیر ژاپن نیز عبور کند.
وی تصریح کرد: سهم ۱۰ درصدی بازار ساخت ساز از شاخص سرانه تولید به ارزش ۱۲۶ میلیارد دلار و نیاز این کشور به ۶۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری جهت توسعه زیرساخت های شهری تا ۲۰ سال آینده همگی نشان از پتانسیل های موجود در بازار این کشور دارد که ایران با تکیه بر توانمندیهای فنی و مهندسی و همچنین پتانسیل موجود در تولید و صادرات مصالح و تکنولوژی در حوزه ساختمان میتواند سهم چشمگیری از بازار این کشور را به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام/م